Nakon Louis Vuitton, Borboleta i UNICEF zajedno za djecu

10/10/2018

Ovu kampanju podržale su i brojne dame društvenog života poput Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander, Ive Radić i brojnih drugih

Poznati brend nakita Borboleta i UNICEF udružili su snage u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Jučer je u Zagrebu predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece.

Aleksandra Milinkovic

 Iva Radic

#HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom. Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

Izabela Rakonic Tamara i Helena Sopar

"U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #HAPPYTOGIVE narukvice biti posebno sretni jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku.“, izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

Valentina Otmacic Lidija Gamulin Ana Tkalec Baric Bojana Gregoric Vejzovic Gorana Banda

Borboleta je hrvatski brand narukvica od konca koji je pokrenut prije šest godina i osvojio svijet svojim dizajnom. #HAPPYTOGIVE narukvice dostupne su na Broboletinim prodajnim mjestima u Hrvatskoj te putem službenog web shopa po cijeni od 235 kuna.

XP2R5699

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo