Kérastase - Personalizirana njega za iznimnu kosu

12/12/2016

Kérastase otkriva novu vizualnu kampanju s Toni Garrn, Cameron Russell i
Margaret Zhang s kojom prezentira renovaciju branda te novi slogan
“Personalizirana njega za iznimnu kosu”

Kérastase, vodeći svjetski brand u profesionalnoj luksuznoj njezi kose, otkriva svoju novu kampanju i slogan: “Personalizirana njega za iznimnu kosu”, obilježavajući na taj način renovaciju ikonskog branda, Kérastase potvrđuje svoju posvećenost prepoznavanju različitih potreba kose i vlasišta za koje nudi posebna personalizirana rješenja.

Upravo iz razloga što žene vide svoju kosu kao intimnu ekspresiju svog identiteta, Kérastase je angažirao legendarnog fotografa portreta Petera Lindbergha kako bi svojim znanjem i iskustvom zabilježio ekspresije, koje su novi fokus personalizacije. Kroz njegov objektiv su predstavljene nove heroine branda, svaka od njih uhvaćena u osobnom, ukradenom trenutku vlastite odlučnosti, užitka ili zadovoljstva. Tri snažne žene sa svjetskim angažmanima: aktivistica i supermodel Toni Garrn i Cameron Russell, te poznata fotografkinja, spisateljica i stilistica Margaret Zhang, ilustriraju na koji je način kosa intimna ekspresija osobnog identiteta, otkrivajući različita
raspoloženja i emocije.

Toni Garn kaže: “Kosa se mora njegovati na najposebniji i najzdraviji način. Upravo tako sam ja shvatila ‘izraz personalizirana njega .” te dodaje: “Istinski vjerujem da Kérastase ženama omogućava da imaju zdravu i prekrasnu kosu,stoga sam iskreno uzbuđena radi naše suradnje.” “Mislim da je kosa nastavak nečije osobnosti. ”, izjavljuje Margaret Zhang. “Vaša kosa govori i više o vašoj osobnosti i karakteru od odjeće.”

 d

Novi Kérastase

Vizualna kampanja je početna točka novog imidža branda te je podrška misiji „personalizirane njege“. Kako bi ženama omogućio da imaju prekrasnu i zdravu kosu, Kérastase nastavlja pomicati granice personalizacije:

- Kroz inovativna i vrlo segmentirana lansiranja novih proizvoda, potpomognuta s
ekspertizom naprednih istraživanja, a koja su namijenjena potrebama različitih,
sofisticiranih potrošača.

- Nudeći još osobnije ekskluzivne usluge, uključujući i otvaranja Kérastase Instituta u
velikim svjetskim glavnim gradovima, poznatim turističkim odredištima te na ključnim
svjetskim aerodromima, unapređenjem online usluga i ponovnom posvećenošću
esencijalnoj analizi kose u salonima.

- Potpuno redizajniranom i odgovornijom ambalažom. Nježnija i elegantnija silueta
odražava moderan način života naših klijenata, kao i posvećenost branda odgovornom
luksuzu budući da samo pomoću novog pakiranja, Kérastase godišnje sačuva 45 tona
plastike.

d

“Personalizirana njega za iznimnu kosu” definira novi standard izvrsnosti koji označava novi
pristup luksuzu i umjetnosti personalizacije s Kérastase potpisom.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj