Želite li smršavjeti, ne preskačite obroke!

05/02/2018

Osloboditi se viška kilograma ne znači ne jesti, već znači jesti prave stvari, uključujući i pileća krilca, proljetne rolice, tortilje...

Najnoviji recept za skidanje masnih naslaga s trbuha? Jesti. Ozbiljno! Istraživanja pokazuju da sljedeće namirnice razgrađuju masne naslage na trbuhu, bilo tako što mijenjaju način na koji organizam obrađuje šećer ili utječu na mehanizme formiranja i skladištenja sala: borovnice, višnje, badem, lješnjak, avokado, maslinovo ulje, zobene pahuljice, integralna riža, integralna peciva i tjestenine. Zato navalite!

Ovo je doručak koji želite pojesti!

Jutarnji obrok koji sadrži proteine, složene ugljikohidrate i masnoću dati će vam dovoljno energije kako ne biste bili ubrzo gladni.
1. Jutarnja tortilja: na tortilju od integralnog brašna stavite nekoliko tankih kriški avokada. Dodajte malo crnog graha ili pečene piletine. Prelijte umakom od rajčice i dodajte žlicu kremastog sira. Stavite u mikrovalnu na minutu. (302 kalorije)
2. Napitak od jogurta: u mikseru pomiješajte jednu šalicu jogurta s bobičastim voćem po izboru i nepunom šakom žitarica. (345 kalorija)
3. Tost s kajganom i povrćem: na malo ulja ispržite kajganu od tri bjelanjka i jednog žumanjka. Dodajte joj na kockice izrezanu rajčicu, papriku i luk. Stavite kajganu na krišku integralnog tosta. (255 kalorija)

Teško odolijevate alkoholu? Birajte pića koja ne sadrže previše kalorija!

Mnoga alkoholna pića sadrže beskorisne kalorije. Ova pića smijete konzumirati bez straha da ćete unijeti puno beskorisnih kalorija:
- Čaša crnog vina od 1,5 dl (125 kalorija)
- Čaša bijelog vina (60 kalorija)
- Margarita s ledom (169 kalorija)
- Votka sa gaziranim pićem (97 kalorija)
- Amareto s ledom (180 kalorija)
- Rum s Coca-Colom 97

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo