Uživajte u ovim grickalicama

25/09/2013

Pronašli smo za vas zdrave grickalice, kako biste bez zbrajanja suvišnih kalorija mogli uživati uz omiljeni film...

Čips od kelja

Izrazito je niskokaloričan i odlična je zamjena za čips od krumpira, a bogat je antioksidansima, vlaknima i omega-3 masnim kiselinama. Osim toga, jednostvan je za pripremu. Kelj natrgajte na komadiće i po njima prelijte jabučni ocat i maslinovo ulje, a zatim ih stavite u pećnicu na otprilike desetak minuta dok rubovi kelja ne dobiju smeđu boju.

Pečeni slanutak

Ova namirnica jako je bogata vlaknima i održava zdravlje probavnog i kardiovaskularnog sustava. Odličan je izvor proteina, a pomaže i u regulaciji šećera u krvi. Pripremite ga na način da prvo navečer natopite željenu količinu, a zatim ga idući dan prokuhate deset minuta, nakon čega ga zalijete maslinovim uljem i stavite u pećnicu. Nakon 40 minuta na 180 stupnjeva ga izvadite i začinite po želji, možete dodati sol, papar, bosiljak, chilli.

Kukuruzne kokice

One su zapravo cjelovite žitarice s malim brojem kalorija. Osim toga, smanjuju rizik od bolesti krvožilnog sustava. Međutim, budite oprezni kod odabira kokica jer nisu sve zdrave (posebno su nezdrave one za pripremu u mikrovalnoj pećnici). Uvijek izaberite cjelovito zrno, u posudu dodajte nekoliko kapi ulja i pecite kako su to nekad radile vaše mame i bake - to je najzdraviji način.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo