Uskladite trening i prehranu

20/05/2011

Kako biste ostvarili željene rezultate, potrebno je uskladiti trening i prehranu pa uz kombiniranje raznovrsne i kvalitetne prehrane posebnu pažnju posvetiti obrocima prije, tijekom i nakon treninga

s

Obrok prije treninga ovisi o vašim potrebama, prije svega o intenzitetu, duljini i vrsti vježbanja, a preporučuje se konzumirati ga 1-4 sata prije treninga, ovisno o tome što i koliko jedete, kako bi se hrana probavila i kako ne bi opterećivala želudac. Treba izbjegavati hranu s mnogo masti i vlakana jer se sporo probavlja i dugo zadržava u želucu. Ipak, svaki obrok bi trebao sadržavati kombinaciju ugljikohidrata, proteina i masti, ali u odgovarajućem omjeru.

Tijekom treninga dovoljno je piti vodu ako trening traje do sat vremena. Ako trening traje dulje, preporučuje se piti izotonične napitke, a ako je riječ o aktivnostima koje traju i po nekoliko sati, tu su energetske pločice i gelovi.

dZašto shakeovi nakon treninga?

Obrok nakon treninga ubrzava oporavak i priprema vas za idući trening. Najbolji su proteinsko-ugljikohidratni shakeovi, pri čemu ugljikohidrati služe za brzo popunjavanje ispražnjenih zaliha glikogena, a proteini osiguravaju oporavak i izgradnju mišića, što u konačnici rezultira čvrstim i oblikovanim tijelom. Kako bi najviše izvukli iz obroka nakon treninga, konzumirajte ga unutar pola sata nakon treninga. Nemojte zaboraviti na nadoknadu izgubljene tekućine.

Tijekom vježbanja intenzitet fizičkog naprezanja postavlja različite zahtjeve za prehranom, a kako su Multipower proizvodi optimizirani za svaku fazu, prije, tijekom i nakon vježbanja odaberite one koji najbolje odgovaraju vašim potrebama.

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo