U 9 koraka do ravnog trbuha

10/01/2018

Jeste li spremne za novi izazov?

Uz dobar odabir namirnica i jednostavne vježbe možete izgraditi savršene mišiće i ravan trbuh. Ipak, morate se u potpunosti posvetiti ovom planu i promijeniti način prehrane!

1. korak: Jedite žitarice za doručak

Doručak koji se sastoji od različitih vrsta žitarica najbolji je izbor za zdravlje, ali i ravan trbuh. Žitarice su izvor biljnih vlakana koje pozitivno utječu na tanji struk. Preporučljivi dnevni unos žitarica iznosi 25 do 30 g.

2. korak:  Pijte zeleni čaj

O blagodatima zelenog čaja vjerojatno ste već puno toga čule. Napravljena su i brojna istraživanja koja su ispitivala sve njegove prednosti na vitku liniju i mršavljenje. U jednom su istraživanju ispitanici, koji su pili dvije ili više šalica zelenog čaja na dan, izgubili šest puta više masnih naslaga na trbuhu od ispitanika koji nisu pili ništa.

3. korak: U prehranu uključite orahe i ulja bogata masnim kiselinama

Nemojte nikada preskočiti dodati ulje u salatu! Mononezasićene i polinezasićene masne kiseline nalaze se u orasima i nekim vrstama ulja koje vam mogu pomoći da ostanete vitke.

4. korak:  Šetajte brzim hodom

Osim prehrane, veoma je važno imati i neku fizičku aktivnost - najbolje brzo hodanje. Brzi hod ne podrazumijeva šetnju u kraju, već puno dužu šetnju uz određeni, brži ritam. Američki istraživači otkrili su da su žene, koje su intenzivnim hodom šetale 30 minuta (u koje su uključile dvije blage šetnje za oporavak), u jednom tjednu sagorjele šest puta više masti na trbuhu od onih koje su jednostavno, laganim tempom šetale pet dana u tjednu.

5. korak: Pijte dosta jogurta

Velike količine kalija, koje sadrži jogurt, smanjuju funkciju kalcitriola - hormona koji je zaslužan za skladištenje masti. Njegovim potiskivanjem smanjuje se i razina kortizola - hormona koji povećava unutrašnje masti.

6. korak: Uzmite predah

Prije večere odvojite pet minuta za sebe kako biste se oslobodile nagomilanog stresa preko dana. Isključite televizor, spremite telefone i sve ostalo što vas može omesti i napravite jedno dobro istezanje. Zašto? Hrana aktivira inzulin dok stres povećava razinu kortizola. Kada se njihova razina podigne, hormoni vrše funkciju tako što skladište masti u predjelu trbuha.

7. korak:  Večerajte integralne žitarice

Večera koja se sastoji od integralnih žitarica (smeđa riža, komad integralnog kruha od pšenice) održava trbuh glatkim i ravnim. Integralne žitarice bogate su vlaknima koja su djelotvorna na funkciju digestivnog trakta, što dovodi do smanjenja problema s crijevima. One će vas i dobro zasititi pa vam neće biti potrebna užina između obroka.

8. korak:  Radite izdržaje na stranu

Zaboravite dosadne trbušnjake! Izdržaji na stranu jačaju cijelo vaše tijelo i ravnaju trbušne mišiće. A ono što je najbolje - možete ih raditi dok gledate televiziju! Lezite na lijevu stranu, uzdignite se i balansirajte težinu na lijevoj ruci dok se oslanjate nogama o pod, držeći ih cijelo vrijeme ravno i izduženo. Podignite desnu ruku (ili je postavite na bedro) i zadržite je oko 30 sekundi. Odmorite 15 sekundi i ponovite vježbu na drugoj strani.

9. korak:  Odvojite vrijeme za dobar i zdrav san

Povećanje ukupnog broja sati spavanja i dobra kvaliteta sna tijekom noći povećavaju gubitak masti kod ljudi. Uspjeh se krije u dovoljnom broju sati spavanja preko noći (od sedam do osam) kao i jutarnje buđenje koje mora biti svakoga dana u isto vrijeme.

Foto: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo