Regulirajte prehranu pomoću ovih 7 savjeta

02/11/2017

Ok, znamo da dolazi zima, ali sada je najbolje vrijeme za početak priprema za ljeto. Upravo zato donosimo vam dugoročni plan za mršavljenje - zdravo mršavljenje

1. Pijte puno vode

Većina ljudi pije jako malo tekućine i često miješa osjećaj žeđi s osjećajem gladi. Da bi vaše tijelo moglo funkcionirati, trebali biste piti barem dvije litre vode dnevno. Ako još uvijek nemate tu naviku, počnite s manjom dozom.

2. Izbacite gluten

Istraživanja su pokazala da je gotovo 60 posto svjetske populacije alergično na gluten. Ako imate plave ili zelene oči, taj je postotak još veći. Svi koji su osjetljivi na gluten često osjećaju mučninu koja ih tjera na povraćanje, crijeva im slabije rade te imaju česte upale i problematičnu kožu. Da biste otkrili jeste li i vi u toj grupi, možete napraviti jedan mali test. Izbacite gluten iz prehrane na dva tjedna. Ako osjetite neku promjenu na sebi, to je znak da imate problem s glutenom.

3. Izbjegavajte bijelu hranu

Kada kažemo bijelu, mislimo na četiri 'zla': bijeli šećer, bijelo brašno, mlijeko i sol. Istraživanja su pokazala da ove namirnice krajnje negativno utječu na organizam izazivajući niz zdravstvenih problema kao što su: povećana razina šećera u krvi, probavni problemi i, naravno, višak kilograma.

4. GMO. Ne, hvala

Izbjegavajte genetski modificiranu hranu. A to se odnosi na soju i na kukuruz, ali i na papaju i tikvice. Genetski modificirana hrana utječe na moždane stanice i ubrzava starenje.

5. Jedite organsku hranu

Zdrava je.

6. Stop grickalicama

Ljudi obožavaju grickati nešto ne bi li „ubili“ vrijeme, ali i stabilizirali razinu šećera u krvi. Zato kada god poželite nešto grickati, neka vam pri ruci bude i mala doza proteina. Idealan obrok za užinu: pola banane + šaka badema.

7. Smanjite unos kave

Znamo da je teško, ali potrudite se.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo