Prejedate se, a ne znate zašto? Ovo je 10 glavnih razloga

25/10/2017

Vrijeme je da napravite nekoliko promjena!

1. Preskačete doručak

Možda vam se to čini kao dobar način da smanjite broj kalorija, ali kada konačno dođe vrijeme za ručak, vjerojatno ćete biti u iskušenju da pojedete sve što vam se nađe pod rukom. Za pripremu omleta potrebno je 5 minuta. Osim što je zdrav, držat će vas sitima i tako spriječiti prejedanje prilikom sljedećeg obroka.

2. Jedete ispred ekrana

Serija ili internet vam odvlače pažnju pa niste fokusirane na svoj obrok, što znači da nećete imati pravi osjećaj o tome jeste li site i koliko ste pojele. Rješenje: jedite za stolom, a pritom ugasite i televizor i laptop. Mailovi i serija će vas čekati i kada završite s obrokom.

3. Ne kontrolirate porcije

Budite svjesne toga koliko vam je doista hrane potrebno. Pola pizze je ponekad jednostavno previše da biste sve pojele same.

4. Miješate glad i žeđ

Mnoštvo ljudi ne razlikuje dobro ova dva osjećaja. Ako ste nedavno jele, a i dalje se ne osjećate sito, popijte čašu vode i pričekajte pola sata. Zatim ponovo razmislite jeste li uistinu gladne.

5. Parirate partneru

Nije novost da se brojne djevojke udebljaju u vezi, a posebno je teško držati se zdravih navika u prehrani ako imate dečka koji pod odgovarajućim ručkom podrazumijeva cijelo pile. Djeluje li vam logično da tjesteninu koju ste pripremile podijelite na dva jednaka dijela i pojedete istu količinu hrane kao on? Ne, nikako ne!

6. Vaši tanjuri su preveliki

Jeste li znale da veličina tanjura stvarno može dovesti do prejedanja? Kada u tanjuru ima puno praznog prostora, porcija djeluje puno manja i zbog toga imate potrebu 'popuniti' rupe.   

7. Osjećate krivnju kada si udovoljite

Normalno je da ponekad 'umirete' od želje za omiljenim kolačem i normalno je da toj želji udovoljite! Ako mislite da će vam osjećaj krivnje zbog ovog izleta pomoći da zadržite kilažu, varate se. Istraživanja su pokazala da žene koje si mogu oprostiti ove slatke grijehe jedu manje slatkiša od onih koje 'padaju u depresiju' nakon deserta.

8. Nemate međuobroke

Neki ljudi misle da su sve grickalice loše. Važno je da shvatite kako vam grickanje između dva obroka može pomoći u zdravim ciljevima, ali samo ako mu pristupite na pravi način. Grickajte, naravno, voće, a ne čips.

9. Pretjerujete poslije treninga

Mislite da je ok počastiti se budući da ste bile tako vrijedne? Pa, nije ok. Zdrav obrok, bez masti i s malo kalorija – to je prava dopuna vašoj fitness rutini. A ne pljeskavica!

10. Jedete kada ste živčane

Ako imate tendenciju tješiti se hranom, niste jedine. Kutija keksa može djelovati kao dobra ideja kada ste pod stresom ili tužne, ali time samo činite nepravdu svom tijelu. Sljedeći put kada poželite kolač, zapitajte se: „Jesam li gladna?“ Samo to. Ove tri riječi mogu vas spasiti od sljedećeg prejedanja. 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo