Ove su navike najveća noćna mora svakog nutricionista

10/11/2016

Pravi stručnjaci za zdravu prehranu neke si stvari nikada neće dopustiti, neke od njih mogle bi vas poprilično iznenaditi...

1. Odlazak na dijetu

Većina dijeta, bez obzira koliko se zabavnim i jednostavnim činile, dovesti će vas do neke razine gladovanja. Također, dijete su loš način za okretanje prema zdravim namirnicama budući da ih predstavljaju u lošem svjetlu i navode nas da o njima razmišljamo kao o kazni. Nutricionisti savjetuju – umjesto fokusa na namirnice koje ne smijete jesti, koncentrirajte se na namirnice koje pridonose vašem zdravlju i izgledu, čineći vaše tijelo sretnim i prekrasnim. Zamijenite popodnevne kekse orašastim plodovima ili tamnom čokoladom, pomfrit pečenim batatom, a bijelu tjesteninu zamijenite integralnom. Manjim, ali dugoročnim promjenama poput ovih, postići ćete vidljivo bolje rezultate, a na glad i nezadovoljstvo možete zaboraviti.

2. Prerađivane namirnice

Prerađivane namirnice nažalost je teško izbjeći, ali nikada neće biti ni prvi vrhu prehrambenih navika u svijetu nutricionista. No, to ne znači da oni svakoga dana provode po nekoliko sati u kuhinji pripremajući svoja omiljena jela – mnoga od njih brza su i jednostavna, ali i prepuna vitamina i nutrijenata koji čine čuda za vaš organizam.

3. Izgladnjivanje

Dovedemo li se do točke u kojoj umiremo od gladi, pojesti ćemo prvo što nam padne pod ruku, bez obzira na to koliko je hrana koju jedemo zdrava odnosno nezdrava. Ono najgore je da, ljudi glad u dijetama često interpretiraju kao nešto dobro – znak da dijeta djeluje, a to je potpuno netočno. Iako ne bi trebali jesti stalno i bez prestanka, pripaziti da obrok pojedemo prije nego postanemo previše gladni omogućit će nam bolje odluke, manje porcije i kontrolirano jedenje.

4. Žeđ

Ljudi koji brinu o svom zdravlju uvijek će sa sobom imati bocu vode, zelenog soka ili biljnog čaja. U trenutku kad osjetite žeđ, vaše je tijelo već dehidrirano, što uvelike utječe na vaše zdravlje. Nemojte si dopustiti žeđ, već se pobrinite da u sebe unosite dovoljno tekućine kako biste spriječili dehidraciju. Mali savjet – pijte često, ali pomalo!


5. Briga o masnoćama u prirodnim namirnicama

Orasi, sjemenke, jogurt, maslac od orašastih plodova poput bademovog, masna riba ili kokosovo ulje...sve su to namirnice pune masnoća, ali također veliki dio menija svakog nutricionista. Masnoće koje sadrže namirnice poput navedenih, uvelike pridonose vašem zdravlju, a pune su vitamina A, D, E i K koji su od velike važnosti za zdravlje vašeg mozga i srca, produkcije hormona, sjajne kože i kose. Osim što ćete od ovih namirnica biti zdravi i siti, ove namirnice pomoći će vam i u skidanju kilograma budući da ubrzavaju metabolizam i pomažu u razgradnji masnoća. Zato, kad je o ovim namirnicama riječ, izbjegavajte iste s manje masnoća jer ove masnoće želimo! Jedine masti koje je potrebno izbjegavati, takozvane su trans masti koje su veliki dio prerađevina.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo