Namirnice koje zaustavljaju glad i pomažu pri mršavljenju

02/01/2017

Ah, obožavamo ih, a posebno onda kad smo odlučni u ostvarenju svojih novogodišnjih odluka i u fazi oporavljanja od svih onih slasnih blagdanskih obroka.

Idućeg puta kada osjetite potrebu za zadovoljavajućim zalogajem, posegnite za jednom od ovih ukusnih opcija.

Pistacija u ljusci

Orašasti plodovi se nalaze na svim listama namirnica za mršavljenje i to s dobrim razlogom: puni su proteina i zdravih masnoća, koje znanstveno dokazano produljuju osjećaj sitosti.

Zašto pistacije umjesto badema? Siromašne su kalorijama pa ih možete pojesti više. A micanje ljuske zahtjeva određeno vrijeme pa će grickanje duže trajati.

Avokado sa salsom

Avokado je ukusan i odličan je izvor zdravih masti. Istraživanje tvrdi da će vas držati zadovoljnima i do 5 sati.

Iako avokado ima mnogo masnoće, ne sadrži puno kalorija – pola srednjeg avokada ima jednak broj kalorija kao i šaka orašastih plodova. Osim toga, salsa će mu pružiti bogatiji okus od prstohvata soli.

Posni sir s cimetom

Nemojte na to gledati kao nešto što bi vaša baka jela. Razmišljajte o tome kao o zalogaju za snagu koji će vas dugotrajno zasititi. Zdjelica posnog sira ima 160 kalorija, a sadrži 28 grama proteina – što je 5 grama više od jednake količine grčkog jogurta.

Prstohvat cimeta budi okusne pupoljke i zavarava mozak mišlju da jedete neku slasticu.

Masline

Masline su odlične za ljude kojima je večera spremna za 15 minuta ali moraju nešto pojesti odmah.

Njihova bogata, kremasta tekstura i slankast okus zadovoljit će vaše potrebe – a budući da su masne, zasitit će vas do večere. Osim toga, 5 maslina sadrži samo 20 kalorija.

Pečeni slanutak

Slan je i hrskav baš poput čipsa – ali je pun proteina i vlakana koje će vas zasititi, za razliku od praznih kalorija iz čipsa.

Kako biste ga pripremili, isprani slanutak iz konzerve pomiješajte sa žlicom maslinova ulja, prstohvatom soli i žlicom mljevenog kima ili dimljene crvene paprike. Pecite ga u pećnici na 200 stupnjeva, 10-ak minuta. Ako ne pojedete sve, ostatak ubacite u salatu umjesto krutona.

Zobne mekinje

Što sadrži više vlakana od zdjelice zobene kaše? Zdjelica zobenih mekinja. 1/3 šalice pruža vam trećinu dnevnih potreba za vlaknima, što će vas dugotrajno zasititi.

Za dodatnu energiju, kuhajte ih s malomasnim mlijekom. Dobit ćete dodatnu dozu proteina – a istraživanje pokazuje da su u kombinaciji s tekućinom, vlakna još zasitnija.

Tamna čokolada

Kada vam se jede nešto slatko, kockica tamne čokolade najbolji je izbor – i puno je bolja za zdravlje od čokoladnog kolača.

Istraživanje pokazuje da hrana intenzivnog okusa umara okusne pupoljke, pa ćete biti zadovoljni već sa kockicom ili dvije – umjesto da pojedete cijelu kutiju keksa.


Elle.hr

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo