Namirnice koje pomažu pri sagorijevanju kalorija

02/02/2018

Otkrijte koje su i zašto imaju tu čarobnu moć!

1. Pileća prsa. Piletina je puna proteina koji su ključni za održavanje mišićne mase, a što više mišića imate, to ćete efikasnije sagorijevati kalorije. Još bolje, proteinima treba više vremena za razgradnju nego ugljikohidratima - zato ćete se osjećati sitima duže nego inače.

2. Jogurt. Dokazano je da kalcij u kombinaciji s aminokiselinama, koje se nalaze u mliječnim proizvodima, topi mast. Smatrajte ovo savršenim izgovorom za pokoju čašu jogurta ili mlijeka više. Ono što jogurt konkretno čini najdjelotvornijim /mliječnim proizvodom je to što sadrži više proteina i tako pospješuje sagorijevanje masti.

3. Zeleni čaj. Istraživači preporučuju da dnevno konzumirate dvije do tri šalice svježeg zelenog čaja. To vam može pomoći da sagorite 50 kalorija više nego inače na dnevnoj bazi. Zeleni čak sadrži katehine, hranljive sastojke koji se povezuju s ubrzavanjem metabolizma.

4. Jaja. Napravite kajganu za doručak jer je ovo jelo odlično za sagorijevanje kalorija. Glavni razlog jeste što su jaja puna proteina, ali također, kako pokazuju istraživanja, visokokalorično jelo u ranim jutarnjim satima znači da ćete tijekom dana unositi manje kalorija.

5. Hladna voda. Vjerojatno ste čule da trebate piti vodu kada osjetite glad. Voda ubija zvuk glasnih crijeva i glad na određeno vrijeme. Međutim, postoji još jedan razlog zašto je trebate piti - kada pijete hladnu vodu, vaše tijelo troši puno više energije ako zagrijava vodu na prirodnu temperaturu.

6. Ljute papričice. Kapsaicin, sastojak zbog kojeg gori u ustima, djeluje tako da se vaši kilogrami brže tope. Pri sljedećem obroku naručite više ljutih papričica na svojoj pizzi.

7. Pistacije. Pistacije sadrže pravi balans zdrave masnoće, proteina i vlakana, koji zajedničkim snagama ubrzavaju vaš metabolizam i čine ga sitim duže vrijeme.

Foto: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo