Kako pravilno piti i vježbati?

13/05/2011

Voda čini oko 60 posto našeg tijela i neophodna je za brojne procese u organizmu, npr. za održavanje tjelesne temperature, prijenos kisika i hranjivih tvari, popunjavanje volumena krvi, eliminaciju toksičnih nusprodukata, podmazivanje zglobova

s

Tijelo znojenjem gubi velike količine vode, a s njom i elektrolite. I mali gubitak vode može prouzročiti glavobolju ili manjak koncentracije, a pri većem gubitku dolazi do pada psihičkih i fizičkih sposobnosti pa je pravilna hidratacija iznimno važna za zdravlje, ali i za dobar izgled jer voda održava kožu vlažnom.

U trenutku kada osjetite žeđ, već ste lagano dehidrirali! Kako biste spriječili dehidraciju, potrebno je unositi vodu prije nego što osjetite žeđ, zato je dobro piti tekućinu u malim količinama cijeloga dana. Preporučuje se popiti najmanje dvije litre vode na dan, a tijekom ljetnih mjeseci i više. Pokušajte vodu držati nadohvat ruke jer ćete time potaknuti refleksno pijenje vode i steći naviku pravilne hidratacije.

Vježbanjem se više znojimo pa se povećava potreba za tekućinom. Najbolje je krenuti s hidratacijom prije treninga, tijekom treninga svakih 15-20 minuta popiti po nekoliko gutljaja, a nakon treninga odmah započeti nadoknadu tekućine.

Kako biste osigurali pravilnu hidrataciju, odaberite ukusne i osvježavajuće Multipower napitke s odgovarajućim dodacima - guaranom za bolju koncentraciju, L-karnitinom za sagorijevanje masti ili ugljikohidratima za brz izvor energije.

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo