Hrana koja vraća energiju i popravlja raspoloženje

22/12/2017

Bijesne ste, nervozne ili vam je dosadno? Evo što trebate jesti da biste se osjećale bolje...

1. Kada ste tužne

Prepustite se ljubavi prema čokoladi. Tamna čokolada stimulira proizvodnju endorfina, poznatijeg kao hormona sreće. On povećava razinu serotonina, prirodnog antidepresiva.

2. Kada libido nije u svojoj punoj snazi

Vrijeme je za jagode. One su odličan izvor cinka, najvažnijeg elementa za podizanje libida kod muškaraca i žena. Jagode s tamnom čokoladom? Mmm...

3. Kada ste pod stresom

Orašasto voće. Bademi, orasi, lješnjaci... Oni sadrže proteine i vlakna koji pomažu da razina šećera u krvi bude stabilna jer nestabilan šećer u krvi izaziva promjene raspoloženja. Oni su također bogati magnezijem, prirodnim sredstvom za smirenje, koji ima smirujući efekt na živčani sustav i potiče dobro raspoloženje.

4. Kada se osjećate kao da su vam baterije prazne

Maca u prahu je ono što vam treba. Ova hranljiva namirnica dat će vam poticaj kada vaša energija opada jer je prepuna vitamina B, energetskog vitamina, kao i drugih važnih sastojaka potrebnih da se vaš organizam pokrene.

5. Kada vas boli glava

Dehidratacija je jedan od glavnih razloga glavobolje, a najbolja hrana za to je lubenica. Ne samo da sadrži visoki postotak vode, nego sadrži i esencijalne minerale koji se istroše kada ste dehidrirane, poput magnezija i kalija. Napravite smoothie od svježe lubenice s đumbirom i sokom od limuna za uklanjanje glavobolje.

6. Kada ste bijesne

Jedite banane. One pružaju dobar izvor triptofana, koji tijelo potom pretvara u serotonin koji opušta tijelo. Tako da će vam banane pomoći da ostanete mirne. Također se lako probavljaju, što je dobro jer probavni sustav može otežano raditi kada vam je organizam pod stresom.

7. Kada vam je dosadno

Kada nam je dosadno, najčešće počnemo nekontrolirano jesti i to uvijek vodi do najnezdravijih izbora. Uzmite svježe povrće i grickajte ga umjesto nezdravih slatkiša. Svježa mrkva ili paprika pravi su izbor. 

8. Kada ste nervozne

Vrijeme je za pistacije. Osim što ih je zanimljivo otvarati, što odvraća pažnju s crnih misli, oni su bogati vitaminom B6 koji je veoma bitan za živčani sustav.

Foto: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo