Hrana koja sagorijeva kalorije

31/05/2013

Želite liniiju kao na slici? Čitajte dalje...

Pileća prsa
Piletina je puna proteina koji su ključni za održavanje mišićne mase, a što više mišića imate to ćete učinkovitije sagorijevati kalorije. Još bolje, proteinima treba više vremena da se probave nego ugljikohidratima, stoga ćete se osjećati sitost duže nego inače.

Jogurt
Dokazano je da kalcij u kombinaciji sa aminokiselinama koje se nalaze u mliječnim proizvodima tope mast. Smatrajte ovo savršenim izgovorom za čašu jogurta ili mlijeka više. Jogurt sadži više proteina, te tako pospješuje sagorijevanje masti.

Zeleni čaj
Znanstvenici preporučuju konzumiranje dvije do tri šalice svježeg zelenog čaja dnevno. Može vam pomoći sagorjeti 50 kalorija dnevno više nego inače. On sadrži hranjive sastojke koji se povezuju s ubrzavanjem metabolizma.

Jaja
Napravite kajganu za doručak jer je ovo jelo stroj za sagorijevanje kalorija. Jaja su puna proteina i kako pokazuju istraživanja, visokokalorično jelo u ranim jutarnjim satima znači da ćete tijekom dana unositi manje kalorija.

Hladna voda
Vjerojatno ste čuli da vodu treba piti kada ogladnite jer ona ubija zvuk glasnih crijeva i glad na određeno vrijeme. Međutim, postoji još jedan razlog zašto treba piti vodu - kada pijete hladnu vodu, vaše tijelo troši mnogo više energije zagrijavajući vodu na prirodnu temperaturu.

Ljute papričice
Kilogrami se brže tope zbog sastojka od kojeg vam gori u ustima. Pri sljedećem obroku naručite više ljutih papričica na svojoj pizzi.

Pistacije
Pistacije sadrže zdrave masnoće, proteine i vlakna koji zajedničkim snagama ubrzavaju metabolizam i čine ga sitim duže vrijeme.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo