9 genijalnih načina kako prepoloviti vrijeme kuhanja zdravih obroka

17/03/2017

Odlični obroci ne moraju oduzimati previše vremena; donosimo 9 pametnih načina za ubrzanje procesa...

Kuhanje ukusnih i zdravih obroka može djelovati dugotrajno, ali ne mora biti. Ako ste kratki s vremenom kada je vrijeme večere, pokušajte s ovim trikovima.

Promijenite tavu

Zamijenite lonac za širu i pliću tavu koja će vam skratiti vrijeme kuhanja. Veća površina omogućava većem broju namirnica da dodiruju dno tave, pa se one brže skuhaju.

Trebate inspiraciju? Brzi obroci poput stir fry piletine s rižom i tjestenine s rajčicama i parmezanom, idealna su za pripremu u plitkoj tavi.

Priprema u woku je posebno brza i pogodna za ovakve obroke.

Narežite povrće na tanke komade, ubacite ih u široku tavu zajedno s malo maslinova ulja i začina i već za 10 minuta uživajte u ukusnom obroku.

Prednosti mikrovalne pećnice

Mikrovalna pećnica može puno više od pečenja kokica i podgrijavanja hrane: u njoj možete pripremiti cjelovite, zdrave obroke.

Za početak, kuhanje na pari u mikrovalnoj, puno je brže od pečenja u tavici, a bez dodatka ulja ili maslaca postaje i puno zdravije.

Mikrovalna pećnica je odličan alat za multitasking.

Umjesto da stojite nad šparetom i čekate rižu da se skuha, možete je staviti kuhati i nastaviti s pripremom ostatka obroka.

Isto tako u njoj možete ispeći krumpir za samo pet minuta za razliku od sat vremena pečenja u pećnici, kaže Stephanie Eckelkamp, urednica portala Prevention. Ona predlaže da na brzinu skuhate krumpir.

“Samo ga operite, probodite vilicom nekoliko puta i kuhajte pet do šest minuta u mikrovalnoj“, kaže Ecklekamp.

“Kada sam u stisci s vremenom, posegnem za zamrznutom, unaprijed skuhanom rižom i skuham je u mikrovalnoj kao bazu za stir fry. Osim toga, obožavam kolače iz šalice koji su savršen desert za jednu osobu što sprečava prejedanje, a potrebno vam je svega nekoliko sastojaka.

Što tanje to brže

Bilo da je riječ o mesu ili povrću, kada je riječ o kuhanju, što su komadi tanji to će brže biti gotovi.

Možete kupiti i unaprijed narezano povrće što će vam uštedjeti vrijeme pripreme.

Ako imate multipraktik, ubacite u njega povrće i začine i za par sekundi sve će biti spremno.

Gnječilica za češnjak i ribež za luk također mogu poslužiti za usitnjavanje.

Ostatak teksta pročitajte na menshealth.hr.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo