9 dnevnih navika koje će vam pomoći na putu do ravnog trbuha

01/04/2019

Promijenite ove stvari i više nećete imati problema s osjećajem nadutosti

Pazite s alkoholom - svi povezujemo pivu s napuhivanjem (pivski trbuh), ali zapravo vas sva alkoholna pića mogu napuhnuti

Preskočite sportske napitke - ako se ne bavite sportom profesionalno, ova pića sadrže previše umjetnih zaslađivača, natrija i ostalih soli da biste imali koristi od toga

Nisu vjetrovi samo od graha - kalj, karfiol i brokula imaju isti učinak na vaš probavni sustav

 Izbacite prerađenu soju - kemijski je slična estrogenu i uzrokuje napuhavanje i debljanje

profimedia-0279981766

Smanjite unos kofeina - iako je poznati diuretik, jedna od posljedica konzumacije puno kofeina je dehidracija, zbog koje se možete napuhnuti - moramo vas razočarati, ali što manje kofeina, to bolje

Poštujte ritam svoga tijela - vaš probavni sustav ima svoj ritam - aktivniji je danju, a sporiji noću - zato ako kasno pojedete velik ili zasitan obrok, nikako mu ne činite uslugu

Unosite vlakna na ispavan način - dijeta bogata vlaknima je dobra, to svi znamo, no ni s tim ne treba pretjerivati - hranu bogatu vlaknima jedite ujutro, popijte puno vode uz obrok i krećite se poslije

Ograničite količine mesa koje jedete - osim što ga je najteže razgraditi, antibiotici koji se daju životinjama, mogu vas također napuhnuti

Prestanite pušiti - pušenje vas napuhuje na čak tri različita načina - povećava vaš unos zraka (doslovno), toksini iz cigareta mogu uzrokovati upalu u vašim crijevima, od koje se napuhuju, a i pušenje ubija "dobre" bakterije u vašem probavnom sustavu koje vam pomažu brže razgraditi hranu

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo