8 namirnica koje morate izbaciti s menija ako ste na dijeti

14/11/2017

Pa čak i ako niste!

1. Bijeli kruh

Pravi se od rafiniranog brašna koje se izbjeljuje pomoću klora i tretira bromom. Ovim procesom uklanjaju se svi hranljivi sastojci i vlakna iz brašna, a vaše tijelo ne zna kako da ga razgradi. Ovo je glavni razlog zbog kojeg se kruh ubraja u hranu s praznim kalorijama - sadrži samo škrob koji se pretvara u šećer i masti.

2. Smrznuta jela

Proizvođači smrznute hrane reklamiraju je kao pravi izbor jer je ograničena količina porcije i često sadrži nižu razinu masti nego normalan obrok. Problem je što su masti često zamijenjene drugim sastojcima koji su jednako loše, ako ne i gori, za vas.

3. Suhomesnati proizvodi

Kobasice, hrenovke, parizer... su namirnice koje se zbog štetnih nitrata povezuju s rakom, migrenama, visokim kolesterolom, visokim krvnim tlakom. Također, sadrže visoku razinu zasićenih masti koje mogu biti uzročnici srčanog udara.

4. Kokice iz mikrovalne

Dok su kokice same po sebi najzdravije grickalice na svijetu zbog niskog broja kalorija i zato što su bogate vlaknima, to se ne može reći za one iz mikrovalne. Nema ničega zdravog u ovoj vrsti grickalica. Potpuno sve u vezi ove hrane je nezdravo - od genetski modificiranog kukuruznog zrna do konzervansa i kemikalija koje služe za dobivanje različitih okusa.

5. Maslac s niskim postotkom masti

Dok brojni ljudi misle da je manji postotak masti zdraviji, istina je potpuno suprotna. Oni su još gori za vaše zdravlje. Masti koje nedostaju u proizvodu moraju biti zamijenjene nečim, a to su najčešće šećeri koje vaše tijelo svakako pretvara u masti.

6. Shakeovi

Ideja je dobra jer se shakeovi prave od voća i mliječnih proizvoda. Ili bi se trebali praviti. Ali kada u kafićima prave ovo piće, uglavnom služe veliku količinu i kombiniraju zdrave sastojke sa sladoledom, šećerom i drugim visokokaloričnim namirnicama. To često znači da čak i najmanji shake može imati više od 500 kalorija. Ako volite ovo piće, pripremajte ga sami kod kuće od svježeg voća i jogurta, bez zaslađivača.

7. Šumeće tablete

Ovi napici predstavljaju se kao zdravi i prepuni vitamina i minerala. Točno je da mnogi od njih stvarno imaju dodatne vitamine, kao što su B6 i B12, ali tijelo ne prerađuje sintetičke vitamine isto kao prirodne. Drugi problem kod ovih pića je taj što sadrže visok udio šećera u sebi, kao sok ili komad pite. Čaša vitaminskog pića može ima 26 g šećera što je više nego gazirani sok.

8. Nemasni jogurt

Ne dajte se zavarati da je nemasna hrana zdrava. Masnoća je zamijenjena zalihama prerađenog šećera, koji je loš za zdravlje čovjeka. Uzmite običan jogurt, dodajte vaše omiljeno voće i znat ćete što jedete.

Ovaj je popis samo 'vrh piramide'. Postoji još puno 'zdrave' hrane koja i nije tako zdrava. Ako želite jesti pravilno i zdravo, informirajte se, uvijek provjeravajte što neki proizvod sadrži i koristite organsku hranu kad god možete.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo