6 stvari koje nikada ne biste smjeli jesti ili piti želite li smršavjeti

29/02/2016

Mnogi se stručnjaci slažu kako je besmisleno u potpunosti izbaciti određene namirnice, no na ove biste ipak za vlastito dobro trebali zaboraviti...

1. Grickalice koje sadrže isključivo ugljikohidrate. Birati biste trebali one grickalice i obroke koji sadrže kako ugljikohidrate, tako i zdrave masti i proteine, budući da se takva kombinacija duže probavlja od samih ugljikohidrata koje tijelo pretvara u šećere i zbog kojih pojačano luči inzulin, s rezultatom visokih razina šećera u krvi i jednakim osjećajem gladi.

2. Smrznuta jela. Kako bi hrana što duže trajala, proizvođači ju 'obogaćuju' velikim količinama natrija koji je prirodni prezervativ i zahvaljujući kojemu vaše tijelo zadržava vodu i to u količinama zbog kojih ćete biti napuhnuti.

3. Pločice koje obiluju vlaknima. Da, vlakna su nam itekako potrebna, no vlakna koja bismo trebali konzumirati nalaze se u voću, povrću i žitaricama, a ne u energetskim pločicama koje su često pretrpane šećerima, mastima, ugljikohidratima i ostalim nepoželjnim sastojcima.

4. Hrana sa smanjenim udjelom masnoće. Istraživanja su pokazala kako smo skloni pojesti i 30% više hrane kada znamo da je ono što jedemo smanjenog udjela masnoće. Osim toga, hrana s mastima neupitno gubi na kvaliteti okusa pa su ovakve namirnice često 'začinjene' šećerima koji nam samo dodatno štete.

5. Sokovi. Baš kao što je slučaj i s ostalim namirnicama koje obiluju šećerima i zbog kojih naše tijelo pojačano luči inzulin, takav je slučaj i sa sokovima. Naravno da su zdraviji oni svježe cijeđeni od kupovnih sokova koji obiluju dodatnim šećerima i konzervansima, no želite li doista izgubiti kilograme, pokušajte sokove u potpunosti zamijeniti vodom.

6. Alkohol. Bilo koje alkoholno piće jednostavno ne ide u paketu s gubitkom kilograma, budući da sva alkoholna pića obiluju praznim kalorijama koje nam se osiguravaju potrebne nutrijente, no zato pridonose osjećaju gladi. No ono zbog čega je alkohol u ovim situacijama osobito nepogodan je to da ga tijelo, kada ga unesemo u organizam, prepoznaje kao toksin kojega se jetra pošto poto želi riješiti. A čim je jetra u toj mjeri zauzeta detoksikacijom organizma, puno teže sagorijeva masti.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo