5 zdravih trikova s hranom koji stvarno čine razliku!

26/10/2016

Zaboravite na rigorozne odluke koje će vam 'promijeniti život' i uvedite ove sitne promjene koje će učiniti veliku razliku...

Zamijenite kockice preprženog kruha orasima. Salade bi trebale biti zdravija varijanta prehrane, no unatoč tome, i dalje nerijetko obiluju kalorijama i nezdravim sastojcima. Unaprijedite svoje salate tako da prepečeni kruh narezan na kockice zamijenite orasima koji su ukusni, ali i bogati nezasićenim masnim kiselinama, proteinima, vitaminima i mineralima.

Zamijenite junetinu puretinom. Ne morate odustati od burgera, ali promijenite meso koje u njima jedete. Puretina sadrži samo polovinu zasićenih masti u odnosu na junetinu, a više je nego dovoljno ukusna kako bi bila alternativa bilo kojem jelu koje biste unače spremali od junetine. Polpetice, tjestenina bolognese, dajte si oduška...

a


Zamijenite grickalice kokicama. Kada vas uhvati želja za grickanjem, posegnite za dobrim starim kokicama. Riječ je o namirnici cjelovitog zrna, bogatoj vlaknima (a što će doprinijeti osjećaju sitosti) koja je zdrava sve dok u priču ne uvaljate maslac i sol.

Zamijenite vrhnje nemasnim grčkim jogurtom. Svi volimo punjeno povrće, a osobito u zimskim mjesecima, no želite li laganiju i zdraviju varijantu, zaboravite na vrhnje i smjesi za punjenje radije dodajte grčki jogurt koji je izvrstan izvor proteina, kalcija i vitamina B-12, dok je vrhnje puno manje hranjivo te istovremeno puno bogatije mastima.

Zamijenite čokoladu datuljama. Deserti nam služe kao izvor zadovoljstva, pa nema šanse da od njih odustanemo. No to ne znači da i njih ne možemo pretvoriti u zdravije varijante. Datulje su izvrsna zamjena za čokoladu, a posebno kada su u pitanju kolači. Osim što ćete zadovoljiti potrebu za slatkim, osigurat ćete si unos vrijednih nutrijenata.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo