5 pića koja biste trebali konzumirati u malim količinama

09/11/2015

Možda je i vaše omiljeno piće prava kalorijska bomba...

Kava s mlijekom i šećerom. Ne možete li zamisliti život bez kave, držite se one čiste crne bez slatkih dodataka poput šlaga, vrhnja, šećera ili mlijeka.

Voćni sokovi. Ovakvi sokovi jednako debljaju kao i gazirana pića, pogotovo ako nemaju 100 posto sadržaja voća. Umjesto njih pokušajte uvesti sokove od povrća, kao na primjer sok od rajčice ili svježe voće uz pomoć sokovnika sami pretvarati u sokove.

Energetska pića. Ako želite smršavjeti, u svakom slučaju izbjegavajte energetska pića. To su kalorijske bombe zbog količine šećera koju sadrže, a upravo zbog tih velikih količina šećera bit ćete još gladniji i željniji slatkih zalogaja.

Kokteli. Kokteli su svakako ukusniji od na primjer piva, ali sadrže dvostruko više kalorija zbog svih šećera koje sadrže. Umjesto njih radije se odlučite za svijetlo ili tamno pivo.  

Smoothies. Samo zato što je voće baza pića, ne znači da je ono i zdravo. Preskočite dodatke kao što su sirupi, sladoled, med ili slatko vrhnje i pijte sirupe napravljene isključivo od voća i vode.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj