4 prehrambene greške zbog kojih vaš trening ne daje rezultat

01/10/2015

Uporno vježbate, a svejedno rezultata ni na vidiku? Možda nakon treninga 'pojedete' neku od ovih pogrešaka:

1. Pijete pogrešna pića

Naravno da trebate rehidrirati tijelo nakon vježbanja, ali iskapiti bocu gaziranog pića nije dobar put. Kao što već znate, takva pića sadrže dosta kalorija pa je zapravo šteta truda koji ste uložili u trening. Dobra, stara obična voda najbolje će utažiti vašu žeđ.  

2. Smažete pizzu. Veliku. 

Mučili ste se sat i pol, dali sve od sebe na tim spravama i izgubili brdo kalorija – pa valjda sad zaslužujete onu finu slavonsku s kulenom, zar ne? Pogrešan odgovor! Istraživanja pokazuju da smo skloni precijeniti koliko potrošimo kalorija na treningu. Da, iako vam se čini da ste potrošili tisuće i tisuće kalorija, u većini se slučajeva radi samo o djeliću toga. 

3. Predugo odlažete obrok

Možda se bojite jesti odmah nakon treninga jer mislite da ćete upropastiti sav trud, ali ne, baš suprotno. Vaš organizam treba hranu što je moguće brže nakon treninga, u roku od 30 minuta najduže. Tako ćete održati razinu šećera u krvi stabilnom i izbjeći kasnije napade umora i gladi. Još nije vrijeme za večeru ili ručak? Užina koja se satoji od proteina i složenih ugljikohidrata, recimo, nemasni jogurt sa šakom orašastih plodova ili voća izvrstan je odabir.  

4. Pretjerujete s proteinima

Bjelančevine su izvrsne za obnavljanje i izgradnju mišića nakon vježbanja, ali to ne znači da bi vam se prehrana trebala sastojati isključivo od njih. Nastojte kombinirati proteine sa složenim ugljikohidratima – leća ili voće i povrće pomoći će vam da zadržite stabilnu razinu energije i tako pomoći da proteini još bolje obnove mišiće. I nemojte se bojati masti – naravno, onih dobrih. 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo