3 nutricionista otkrivaju čega se odriču tijekom korizme

06/03/2019

Ako želite iskoristiti vrijeme korizme da postanete zdraviji, kod koga tražiti inspiraciju nego kod nutricionista?

1. Šećer

"Većina nas konzumira previše šećera. Odrasla osoba tjedno pojede 700 grama šećera, a to je otprilike 140 žličica po osobi. Dobra su zamjena za čokoladu i ostalo slatko, sušeno voće poput datulja, smokvi i marelica. Uz to što su fine i sadrže prirodni šećer, bogate su mineralima, vlaknima i vitaminima." - Kajsa Ernestam

2. Kofein

"U mojoj prehrani ionako nema puno poroka, ali volim piti puno čaja. Budući da je i on bogat kofeinom, a kofein teško pada na jetru, preporučljiva je detoksikacija. Smatram da je cilj korizme da se odreknemo nečeg što smatramo luksuzom. Za mene je to čaj. - Sian Baker

3. Kravlje mlijeko 

"Odričem se kravljeg mlijeka u korizmi, što ne znači da neću više piti mlijeko u kavi, ali ću ga zamijeniti s kozjim. Koje je mlijeko bogato probioticima i iznimno je zdravo za crijeva. Voljela bih s tom navikom nastaviti i nakon korizme, ako mi kava bude jednako fina s kozjim mlijekom. -  Amanda Hamilton

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo