10 magičnih napitaka koji su odlični saveznici u sagorijevanju kalorija

22/01/2018

Možda niste ni svjesne koliku moć imaju neke potpuno obične namirnice - često zaboravljeni prijatelji vitke linije...

1. Obrano mlijeko

Visok sadržaj proteina čini da se osjećamo zadovoljno, a stanjuje i struk. Istraživanje objavljeno u američkom časopisu Clinical Nutrition pokazalo je da ljudi, koji konzumiraju u prosjeku 300 ml mlijeka dnevno, brže i lakše gube na težini, za razliku od onih koji piju samo pola čaše.

2. Voda

Dvije čaše vode prije svakog obroka pomoći će vam da lakše izgubite na težini. Pitate se kako? Voda će vas dovoljno zasititi tako da ćete moći pojesti manje hrane.

3. Zeleni čaj

Zeleni čaj najbolje je oružje u borbi protiv masnih naslaga! Zato, ako do sada niste, nema boljeg razloga da ga počnete piti. Ovaj je čaj bogat katehinom - prirodnim antioksidansom, čije blagotvorno djelovanje potvrđuju brojna istraživanja. Ovaj super sastojak zelenog čaja provjereno ubrzava metabolizam, povećava sagorijevanje kalorija i topi masne naslage.

4. Shake od banane

Pomiješajte bananu s pola šalice cijeđenog soka od naranče i jogurta. Ovaj napitak izuzetno je bogat kalijem, a dokazano topi kilograme. Postoji jaka veza između jogurta i visoke potrošnje kalorija.

5. Kava

Kofein smanjuje apetit, ubrzava metabolizam i, što je veoma važno, daje nam energiju. Bit ćete prirodno aktivnije i brže ćete gubiti na težini. A istraživanja otkrivaju još jedan zanimljiv podatak - ljudi koji prije treninga piju kavu, mogu duže i napornije vježbati. Tko je za kavu?

6. Topla juha

Prije svakog obroka zagrijte se uz toplu juhu! Znanstvenici su dokazali da ćete ako prije glavnog obroka pojedete toplu juhu, lakše sagorijevati kalorije koje bi naknadno unijeli hranom i koje bi se u protivnom samo nataložile. Ali to nije sve, juhe su odlična zamjena za sve ona topla, ukusna, ali ne zaboravite i visokokalorična jela.

7. Sok od povrća

Povrće ima visoki sadržaj vlakana što nas čini sitima. Također, veoma je bogato kalijem - ključnim hranljivim sastojkom za kontrolu težine. Preporučujemo da se opredijelite za sok od povrća s niskim udjelom natrija jer previše soli može izazvati nadutost u trbuhu.

8. Mineralna voda

Mjehurići gazirane vode bolje zasite od obične (negazirane) vode pružajući nam duži osjećaj sitosti u trbuhu.

9. Čaj od đumbira

Ispostavilo se da je ova ljutkasta biljka dobra za naše trbušne mišiće! Čaj od đumbira smanjuje apetit. Recept je veoma jednostavan - u šalicu vruće vode dodajte četvrtinu žličice sušenog đumbira i magični napitak za vašu savršenu liniju je spreman!

10. Čaj od mente

Istraživanje sa Sveučilišta Wheeling Jesuit tvrdi da miris mente utječe na smanjenje apetita. Ova biljka također potiče metabolizam i omogućuje da hrana brže prođe kroz naš organizam.

Foto: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo