Morate pogledati novu Gillette reklamu

18/01/2019

Konačno su prerasli onaj scenarij u kojemu gledamo muškaraca koji se gleda u ogledalo

Gillette je, možda malo kasno, shvatio da njihov poznati slogan “Is this the best a man can get?” zastario.

U njihovoj novoj reklami umjesto samodopadnog modela gledamo prave muškarce, kakve viđamo svakodnevno po ulici u situacijama u kojima ih, prema statistikama, najčešće viđamo. Bullying, online i seksualno zlostavljanje te fizičko nasilje problemi su na koje se Gillette odlučio osvrnuti.

Uz grafičke prikaze navedenog slušamo naratora kako govori da to nije nešto na što se možemo neugodno nasmijati i opravdati jednim od uobičajenih izgovora, kao "Ah, dečki će biti dečki". Navedene prizore ubrzo zamijene scene u kojima muškarci čine pravu stvar - suprotstavljaju se nasilnicima. “Mi vjerujemo u ono najbolje u muškarcima” optimistično nam govori pripovjedač.

Iako su zakasnili na party, čestitamo Gilletteu što su se usudili progovoriti o nečem važnom i itekako stvarnom. Već su neke od reakcija i komentara pokazale kako sami muškarci ne vjeruju u ono najbolje u sebi, “Čestitam na vašoj novoj politici Gillette, upravo ste izgubili kupca” jedan je od komentara koji to dokazuju.

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo