Zašto se modne blogerice okreću YouTubeu?

27/03/2017

Chiara Ferragni, Talijanka najpoznatija kao Blonde Salad, pokrenula je vlastiti YouTube kanal i time najavila potencijalni novi trend među utjecajnim blogericama – vlog, odnosno video-blog

Nakon što su pokorile društvene mreže te se uspješno okušale u snimanju reklamnih kampanja za mnoge modne brendove, čini se kako bi ove djevojke uskoro mogle zavladati i omiljenim video servisom.

Potez se čini sasvim logičan s obzirom da se YouTube pokazao kao izvrstan kanal za promociju samoukih vizažistica koje su svojim video-lekcijama iz šminkanja privukle milijunsku publiku, ali i lukrativne sponzorske ugovore.

Ključna pitanja

Ipak, postavlja se pitanje sadržaja koji bi modne blogerice mogle objavljivati.

Iz primjera Chiare Ferragni, koja je zasad objavila tri snimke nasumičnih trenutaka iz svoje svakodnevice, stvari će najvjerojatnije okrenuti u smjeru reality televizije, formata koji nas je posljednjih desetak godina apsolutno zaludio. Nakon strelovitog uspjeha obitelji Kardashian i njihove reality serije, mnoge su se svjetske zvijezde okušale u ovom formatu vodeći se jednostavnom pretpostavkom da je publika nastrojena izrazito voajeristički i koristi svaku priliku da proviri u tuđi život.

Vlog kao novi format

Iz istih bi razloga i vlog kao novi format modnih influencera mogao biti uspješan. Fotografije nude uvid u njihovu svakodnevicu, ali ipak u editiranom i vrlo kontroliranom razmjeru. Video bi to mogao drastično promijeniti, otkrivajući mnogo više o osobnosti, temperamentu ili manirama glavnih protagonista, kako to izgleda kad šopingiraju ili rade.

Ipak, vlog zahtijeva mnogo više pripreme i posla od uobičajenih objava fotografija. Danielle Bernstein poznata kao We Wore What, već je počela pripremati video sadržaj za vlastiti kanal koji će uskoro pokrenuti. Priznaje kako joj to oduzima mnogo vremena, ali smatra kako će se trud isplatiti.

„Mislim da se mogu bolje predstaviti kroz film,“ navodi. „Moja osobnost često ne dolazi do izražaja kroz fotografije, a ovako bi me obožavatelji mogli bolje upoznati.“ Pokaže li se ovaj potez uspješnim za Ferragni i Bernstein, nema sumnje kako će i ostale blogerice krenuti u istom smjeru.


Izvor: Elle.hr

Maja Karnik

Preporučujemo

Komentiraj

Novo