Sve što trebate znati o novom Rihanna brendu

27/05/2019

Ri-Ri je svoj brend napravila u suradnji s LVMH grupacijom (da, Louis Vuitton!)

Fotografije: Profimedia, Instagram, Fenty.com

Nakon modnih suradnji sa brendom Puma i River Island (kao i beauty & lingerie brendova pod njezinim imenom, Fenty Beauty i Fenty Savage) Rihanna je ponovno odlučila stvari uzeti u svoje ruke, i pokrenuti svoj brend u suradnji s najvećom luksuznom modnom grupacijom LVMH (vlasnikom luksuznih modnih & beauty brendova kao što su Louis Vuitton, Givenchy, Dior, Guerlain, Berluti, Moët & Chandon, Maison Francis Kurkdjian, Marc Jacobs Beauty, Loewe, Fendi, itd.)

FENTY-RIHANNA-STORE-0435890188

Prije nekoliko dana, 22.05.2019., Ri-Ri je otvorila svoj prvi pop-up store u Parizu, odjevena u jednu od minica iz svoje nove kolekcije. ‘Ovaj trenutak je povijest,' rekla je novinarima, bloggerima i slavnim ličnostima koji su došli na otvorenje. ‘Ovo je za mene velika stvar. Ne samo za mene, nego i za cijelu moju generaciju.'

Evo, dakle, ovdje je sve što trebate znati o brendu Fenty.

Kada Fenty stiže?

Prvi vizuali za brend su već stigli na Youtube i Instagram, a usporedo s pop-up storeom u Parizu, otvorena je i web-stranica www.fenty.com.

Na web-stranici Fenty ćete moći početi naručivati 29.05.2019., a 24. u Parizu u pop-up storeu u Parizu. Video, koji je Rihanna objavila na zasebnom Youtube kanalu Fenty, stigao je samo nekoliko sati nakon što je na Instagramu objavila 3 fotografije kolekcije. Kao što se vidi u videu, modele je stilizirala pjevačica-kantautorica-make-up-mogul-glumica-dizajnerica-i-vlasnica-brenda, jedna i jedina Robyn Rihanna Fenty.

Voir cette publication sur Instagram

Une publication partagée par badgalriri (@badgalriri) le

Na trima fotografijama, objavljenima na Instagramu, koje su dio prve digitalne naslovnice za T Magazine, Rihanna nosi 3 stylinga iz svoje Fenty kolekcije.

Voir cette publication sur Instagram

@tmagazine

Une publication partagée par badgalriri (@badgalriri) le

Na naslovnoj fotografiji za T Magazine, 31-godišnja Rihanna nosi beige, oversize odijelo i brdo nakita koji Ri-Ri (očito) jako voli, banana-torbicu i špičaste štikle (što također jako voli) u nude-breskva nijansi. Na drugoj slici, Workerica nosi tamnu mini-haljinu od trapera, ogrlicu i cipele istog oblika, ali ovaj puta u beige nijansi, kao i goleme sunčane naočale narančastog tona.

Voir cette publication sur Instagram

Une publication partagée par badgalriri (@badgalriri) le

Na kraju, Ri-Ri nosi bijelu košulju, iste naočale kao na drugoj fotografiji, ali ovaj puta u žutoj nijansi, i puno zlatnog nakita ukrašenog kristalima.

Što je to Fenty?

Rihanna doista mijenja povijest, kada to kaže, ona ne pretjeruje, jer ona je prva crnkinja koja je pod okriljem modne grupacije LVMH napravila svoj brend. U intervjuu za T Magazine, Ri-Ri je izjavila: “Ne znam je li to sretna ili nesretna okolnost, ali ja volim činjenicu da sam crna. Stoga, ako se nekome to ne sviđa—sorry. Jer, to je prva stvar koju vidite prije nego čujete moj glas. Tu su i drugi faktori: mlada sam. Nova sam u ovome. I žena sam. I zbog svega toga, ja se jednostavno neću ispričavati. Neću odustati od toga da sam žensko, neću odustati od toga da sam crnkinja, niti od svog mišljenja. Sada vodim svoj brend, i to je točno ono što ću ubuduće raditi. Ne znam da li je nekome zbog toga neugodno, ali to se zapravo mene ne tiče, znate? Jer znam da nisam ovdje zato što sam crnkinja, nego zbog onoga što nudim. I to je ono u što su uložili. Činjenica da sam crnkinja je samo to: činjenica”, izjavila je Rihanna u intervjuu. BTW., Fenty je prvi brend u koji je LVMH uložio kapital od davne 1987. kada je to napravio s Christian Lacroixom. ’Svi znaju Rihannu kao sjajnu pjevačicu, ali kroz našu suradnju kroz Fenty Beauty, shvatio sam da je prava poduzetnica, prava šefica i sjajna vođa,' rekao je prilikom otvorenja Bernard Arnault, predsjednik i generalni direktor tvrtke LVMH. Rihanna je dodala: ‘Dizajnirati svoju modnu liniju u suradnji s LVMH-om, je za mene doista poseban trenutak. Gospodin Arnault mi je dao jedinstvenu priliku da razvijem svoju modnu kuću u luksuznom sektoru, bez kreativnih ograničenja. Nisam mogla zamisliti boljeg parnera, u kreativnom i poslovnom smislu.' 

Zašto Rihanna svoj brend nije nazvala Rihanna?

U drugom intervjuu, Rihanna je odgovorila na to pitanja, zbog čega je za ime svog modnog brenda koristila svoje prezime, a ne ime po kojem je svi znaju. ‘Prije sam se jako bojala ući u sav taj make-up-celebrity svijet. Promatrala sam brendove kao što su Hilary Duff i Hannah Montana koji su bili jako uspješni, ali u jednom momentu su možda došli do toga da su se njihovi brendovi previše ekponirali, presaturirali, što je razvodnilo njihove osobne brendove,' rekla je za New York Times. ‘Zbog toga sam odlučila: ja to neću napraviti, jer na taj način gubiš poštovanje i kredibilitet, pa sam svaku suradnju koju sam napravila izvan glazbe, koristila sam ime Fenty tako da ljudi ne moraju slušati riječ Rihanna svaki puta kada vide nešto što sam ja radila. Tako je Rihanna ostala glazbenica, osoba, a svi moji brendovi Fenty.'

Gdje se Fenty može kupiti?

Prema press-objavi iz Fentyja, brend će ‘djelovati preko digitalnog flagshipa –www.FENTY.com. Web-shop će potpomagati tzv. pop-up-store, dućani u kojima ćemo moći iskusiti brend na fizički i digitalni način.' To znači, dakle, da ćete Fenty moći kupiti na web-shopu (da, dostavljaju u Europu!), dok će se pop-up-store momenti pojavljivati svako malo, po različitim gradovima svijeta.

Kako će Fenty look izgledati?

Inspirirano Rihanninim osobnim stilom, kolekcija će se sastojati od color-block kompleta. Naprimjer, tu će biti odijela u pješčanim nijansama od glave do pete u kompletu sa istobojnom banana-torbicom, pastelnoružičasti sakoi, zanimljivi bijeli pamučni topovi i najbolje tamne traperice koje ćete ikada imati. (tako tvrdi Ri-Ri, i mi joj vjerujemo)

Postoje li fotografije kolekcije?

Postoje, i imamo ih ovdje.

FENTY 1FENTY 2FENTY 3FENTY 4FENTY 5FENTY 6FENTY 7FENTY 8FENTY 9FENTY 11FENTY 12FENTY 13

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo