Kako se skulirati prije dejta

27/03/2013

Ne znamo što vam više želimo – razgovor za odličan posao ili prvi dejt sa super frajerom, ali znamo da su obje situacije opaki okidači za stres. Zato vam donosimo metode koje će vas smiriti kao da ste meditirali na Tibetu

Već to dobro znate: svi smo prečesto pod stresom. Strepnja nad neplaćenim računima, loše situacije na poslu (ako ste sretni da ga imate, no ako ste nezaposleni, onda ste pod stresom što nemate posao), zaposlene majke koje jure pokupiti djecu iz vrtića... Sve su to situacije negativnog stresa, no jeste li znali da je odlazak na prvi dejt glavni izvor dobrog stresa. Dobro ste pročitali, DOBROG stresa.  

“Za pozitivne strane stresa postoje mnogi okidači. Dokle god situaciji pristupate sa samopouzdanjem, nema razlike između utjecaja pozitivnog stresa (poput dejta) ili negativnog (rok na poslu). Zbog takvih se stvari zapravo osjećamo živima i one nam donose uzbuđenja u svakodnevicu”, kaže dr. Thomas Schmidt-Rose, voditelj istraživanja Nivea Deo. 

Shvatili ste, stres može raditi za vas, ali i protiv vas – što je loše za ljude koji se zateknu u vašoj blizini, ali i za vaše zdravlje. Zato vam otkrivamo neke trikove pomoću kojih ćete ukrotiti stres dan prije važnog događaja.    

Popijte jednu kavu ujutro, i to neka bude sav kofein koji ćete taj dan unijeti

Poznato je da kofein povećava razinu stresa, ali ako baš ne možete otvoriti oči dok ne popijete kavu, progledat ćemo vam kroz prste. No neka to svakako bude najmanje šest sati prije važnog događaja – smanjen unos kofeina pomoći će vašem tijelu da se opusti.  

Još jedan dobar razlog da počnete vježbati 

Već smo vam to tisuću puta rekli, ali nemojte misliti da smo se umorili: počnite vježbati! Bilo što. Sat vremena zumbe u dnevnom boravku (ma, zapravo, možete plesati kako i što želite) pomoći će vam da izbacite stres iz tijela, lakše utonete u san i izazovete navalu “srećonosnih” endorfina.     

Dobro doöli u vlastiti klub knjige 

Umotajte se u dekicu, ugodno zavalite u naslonjač i uzmite knjigu u ruke. Čitanje je fantastična antistres metoda. Ljubić, krimić, putopis, odaberite što god vam se sviđa, u čemu god uživate i opuštajte se.  

Sastavite svoju play listu za opuštanje

Bez obzira na to volite li žestoki rock, zabavnjake ili klasiku, glazba koja vam se sviđa izvanredan je saveznik protiv stresa. Još ako zapjevate...

Topla kupka čini čuda 

Pogotovo ako imate dovoljno vremena za izležavanje u kadi. Stvorite sami svoj mali wellness centar: upalite svijeću, pustite laganu glazbu i napravite mirisnu pjenu (kupke od lavande pun su pogodak, u okviru vam objašnjavamo zašto). Jesmo li vam rekli da je mobitelu strogo zabranjen ulazak u kupaonicu? 

A jeste li ikad probali terapiju kolačićima? 

Ne mislimo na one koje ste kupili u supermarketu nego na one koje ste sami ispekli. Ne kolutajte očima, nego provjerite sami njihov terapeutski učinak. Na internetu možete pronaći milijune superjednostavnih recepata za muffine, a kad ih ispečete, ukrasite ih šlagom, voćem, glazurom ili čokoladom. Ta će vas provala kreativnosti opustiti, baš kao i rajski miris koji će zavladati cijelim vašim stanom. A tek kad ih zagrizete i čestitate si na fantastično obavljenom poslu!

Zagrlite dečka/mamu/prijateljicu/mačku...

Zagrljaj bića koje vas voli i na čiju podršku možete računati otjerat će stres u sekundi. Još ako vam uz zagrljaj kažu da vjeruju u vas i da će sve biti dobro, kročit ćete prema izazovu, ma koliko težak bio, puni samopouzdanja. A to vam kaže i vaš Cosmo: O, da, vi to možete! 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo