8 dijetnih zabrana

28/02/2018

Možda otkrijete da ste puno manje gladni ako tijekom dana pijuckate vodu jer se često početak dehidracije manifestira kao glad...

1. Ne smijete izbaciti ugljikohidrate iz prehrane. Izbacite samo one loše za vašu liniju poput onih u tjestenini. Kruh sa cjelovitim žitaricama i svježe povrće koji ih također sadrže trebaju biti na vašem meniju.

2. Ne smijete se izgladnjivati. Nikad! To je čak i opasno po život kao i tjeranje na povraćanje nakon jela. Imate li ovakvih problema potražite stručnu pomoć odmah.

3. Ne smijete zaboraviti svoje ciljeve. Lakše ćete se uhvatiti u koštac s novim programom prehrane ako si postavite jasan cilj. Znati da postoji točka do koje želite stići olakšat će vam rušenje svih prepreka na putu. Biti ćete motiviraniji ako si kažete «smršavit ću pet kilograma» umjesto «dovest ću se u formu».

4. Ne smijete se dati obeshrabriti. Ako ipak pokleknete u nekom trenutku i pojedete neki fini kolač koji se ne bi smio naći na vašem tanjuru to ne znači da sve trebate odbaciti. Pridržavajte se i nadalje svog plana i vježbajte malo žešće nego inače. Samo pazite da vam se ovakvo posrtanje ne događa prečesto.

5. Ne smijete preskakati obroke. Ukoliko preskačete obroke to vam neće pomoći da skinete kilograme pa čak može utjecati na to da vam se izgubljeno vrati. Pokušajte jesti pet malih obroka tijekom dana umjesto jednog ili dva velika obroka. Na taj način nećete pregladniti i unositi u organizam višak kalorija.

6. Ne smijete prestati voditi računa o kalorijama. Zbrajanje kalorija je odličan način organizacije vašeg programa mršavljenja. I ne preskačite pri brojanju. Ako jedete salatu uračunajte i dresing. Zbrajajte i napitke pogotovo kavu i mlijeko u njoj.

7. Nemojte unositi u organizam manje tekućine od obaveznih 8 čaša vode dnevno. Unos tekućine u organizam za vrijeme dijete je izuzetno važan. Možda otkrijete da ste puno manje gladni ako tijekom dana pijuckate vodu jer se često početak dehidracije manifestira kao glad.

8. Ne preskačite vježbanje, čak ni kada imate svega par minuta. Možda ćete dijetom izgubiti višak kilograma, ali niti mršavo tijelo nije lijepo ako nije zategnuto. Vježbajte po pola sata pet puta tjedno.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj