Želite lijepu kosu? Jedite ovo

19/06/2012

Hrana izvrsna za vašu kosu vam je nadohvat ruke. Vjerojatno neku od ovih namirnica obožavate…

s

Tajna lijepe kose krije se dobrim dijelom u vašoj prehrani. Za zavodljive zamahe prekrasnom dugom i blistavom kosom, koji očaravaju suprotan spol, zaslužni su (uz dobre gene i pravilnu njegu) grah, riba, jaja i mliječni proizvodi, orasi, mrkva, banana...

Muči li vas prhut i neugodan svrbež tjemena potreban vam je vitamin A, a mrkva je bogata tim vitaminom. Pomoći će vam da održite prirodan balans kože na tjemenu pa grickajte mrkvu.

Tamnozeleno povrće izvrstan je izvor vitamina A i C. Uživajte u zelenoj salati, brokuli i špinatu te neka vam zavide na vašoj sjajnoj kosi, bez prhuti.

Zbog bogatstva omega-3 masnim kiselinama riba se mora naći na popisu hrane koja je dobra za zdravlje vaše kose. Te kiseline pomažu regeneraciju vlasi iznutra i izvana. Uz njih je kosa sjajna i hidratizirana.

S vremena na vrijeme uživajte u malim porcijama omiljenog orašastog ploda. Bogati su vitaminima i mineralima koji su prevencija za tanjenje vlasi. Cink i selen koji također sadrže dobra su prevencija za prijevremeni gubitak kose.

Grah je čarobnjak zaslužan za rast kose. On i leća bogati su proteinima, cinkom, biotinom i željezom, što ih čini najboljim izborom namirnica za one koji žele potaknuti rast kose.

A sad malo slatkoga! Jedite banane i napunite organizam vitaminom B6, a grožđice da biste pojačali dozu željeza. Vitamin B6 pobrinut će se da folikule kose budu zdrave, a željezo da u vaš skalp stiže dovoljno kisika, što će spriječiti opadanje kose i njezino lomljenje osiguravajući joj nesmetani rast.

Kamenice, osim što su visoko na listi namirnica s afrodizijačkim djelovanjem, odličan su izvor cinka i snažan antioksidans koji će održati vašu kosu jakom.

Za jačinu kose i njezinu elastičnost potrebni su vam proteini. Jaja su odličan izvor. No, ako niste ljubitelj jaja, umjesto njih možete konzumirati mliječne proizvode s manje masnoće.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo