Stiže nova supergeneracija!

14/01/2019

Zaboravite na milenijalce, ovo je nova supergeneracija

Svi znamo što je FOMO, skraćenica za fear-of-missing-out, strah od propuštanja prilika koji osjećamo dok surfamo društvenim mrežama. Osim toga, FOMO je ujedno i ime jedine ozbiljne beauty-studije o novoj generaciji tzv. Pivotals koja obuhvaća mlade milenijalce i generaciju Z, što znači sve od 13 do 34 godina. Sprovela ju je beauty digitalna platforma Beautycon na čelu s osnivačicom Moj Mahdara (čiji govor Niche is the new Mass na Youtube kanalu BoF Business of Fashion preporučamo za sve koje zanima više). Nova Pivotals supergeneracija, što u slobodnom prijevodu znači “generacija o kojoj sve ovisi”, čini se da će svijet okrenuti naopačke, ako već i nije, a s njome i svijet beauty-industrije.

Prosječni pripadnik generacije Pivotal dnevno provjerava svoj pametni telefon 160 puta, njih 57% opali barem 1 selfie dnevno, tjedno odgledaju 2 do 4 sata Youtubea, uvijek u potrazi za tutorijalima i savjetima životnih gurua, a njih 73% kažu da stvari koje kupuju najčešće pronalaze na društvenim mrežama, dok samo 27% prate klasične slavne ličnosti. Imaju nos za ne-autentično i fotošopirano, a 81% kažu da ljepota “nije samo u proizvodima, već u kreativnosti i kulturološkom izražavanju”.

glossier

No, ono po čemu ova supergeneracija od 13 do 34 godine najviše odskače, je to što odbija bilokakav oblik klasičnog etiketiranja: ako ih pitate kako bi opisali sebe, njih 61% koristit će neki od nišnih deskriptora, kao što su ekstremizam, fluidna seksualnost, feminizam, miješani etnički identitet, a najveći broj će se jednostavno odbiti etiketirati kao bilo što. Zanimljivo je i da je za 82% pripadnika ove supergeneracije njihov digitalni identitet i identitet u stvarnom životu, zapravo jedno te isto.

5 beauty noviteta

U prijevodu na beauty-jezik, prosječni Pivotalac više vjeruje beauty forumima, blogerima i kritičarima nego klasičnim celebrityjima, Angelini Jolie i Juliji Roberts, ne posjećuju klasične parfumerije podijeljene na muške i ženske odjele, uvijek su u potrazi za autentičnim pričama, ne reagiraju na uobičajene kanale oglašavanja i ne vole da im netko govori u koju skupinu spadaju i koji bi beauty proizvod trebao biti najbolji za njih. Vole osjećaj slobode izbora, ili barem njezin privid.

Kako će se to odraziti na beauty-industriju? Već se odražava, tvrde stručnjaci, u obliku nove generacije beauty-brendova, kao što je primjerice, Glossier.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo