s.Oliver So Pure
09/09/2018
s.Oliver So Pure ove je godine nominiran u kategoriji NAJBOLJI MIRIS GODINE natječaja Cosmopolitan Beauty Awards 2018!

Mekano, čisto, autentično i naprosto „hyggelig“ – tako miriše s.Oliver So Pure. Mirisi za nju i njega koji zahvaćaju skandinavski duh dostupni su u prodaji krajem kolovoza 2017. Zahvaljujući ugodnom i milujućem mirisu, s.Oliver So Pure Women i s.Oliver So Pure Men savršeni su pratioci u svakodnevnici. Raspršuju jednostavnost i time se koncentriraju na ono bitno: osjećati se ugodno u svojoj koži i uživati u životu. s.Oliver So Pure svojim skandinavskim stilom očarava i mirisom i dizajnom pakiranja.
Pure Life – Pure You
Bez filtera i šminke: „Više pokazati nego biti“ je prošlost. Čežimo za nečim pravim – za prirodnošću i autentičnošću. Za pravim prijateljima i iskrenom srećom. Jer, manje je češće više! Novi mirisi s.Oliver So Pure pomažu u isticanju vlastite osobnosti. Potpuno u znaku životnog osjećaja "Hygge" ("udobnost"), jer prisjećanje na ono što je bitno te na privrženost i druželjubivost pridonosi osobnoj sreći.
Sastav mirisa
Miris s.Oliver So Pure Women nježno se spaja s kožom. Osjećati se dobro i jednostavno prekrasno mirisati – pri tom pomažu citrusne gornje note koje nadopunjava zeleni bršljan i voćna svježina jabuke. Njima se pridružuju i cvjetni akcenti usađeni u mekano kašmirno drvo. Mekana podloga s toplim ambroksanom i drvenastim notama upotpunjuje baršunasti miris.
Gornja nota: Bršljan, naranča calamansi, jabuka
Srednja nota: Frezija, jasmin, drvo kašmira
Donja nota: Ambrozija, mošus, sandalovina
Dizajn pakiranja
Skandinavski dizajn je poznat po svojoj jednostavnosti i funkcionalnosti. Povratni trend koji je u trgovinama s.Oliver moguće pronaći u obliku modnih artikala i kolekcija raznih proizvoda za stil življenja. Nadahnuto povučenom estetikom, bočice s.Oliver So Pure minimalističkog su stila s naglascima trendovskih boja crvene i tamnoplave. Sklopive kutije također su elegantne – stilski element blokova boja nastavlja se na vanjskom pakiranju, a filigranski dijamantni uzorak s.Oliver So Pure Women podsjeća na skandinavsku modu i dizajn interijera.
Komunikacija
U okviru komunikacijske kampanje, s.Oliver Fragrances poziva sve utjecajne osobe na putovanje kako bi uhvatili i podijelili svoje najljepše "Hygge"-momente. Traže se mjesta koja utjecajnim osobama nude bijeg od svakodnevnice i sporiji način življenja te time pridonose njihovoj osobnoj sreći. Za pažnju će se pobrinuti opsežna cross-medijska kampanja koja među ostalim obuhvaća i mjere u području digitalnih, tiskanih i društvenih medija, televizije i vanjskog oglašavanja.
Podijelite svoj doživljaj mirisa i "Hygge-momente" uz hashtag #sopure. Zaronite u svijet marke s.Oliver: #soliver.
Želite da ovaj proizvod pobijedi u natječaju COSMOPOLITAN BEAUTY AWARDS 2018.? Kliknite ovdje.
Novo
-
Make-up s kojim ćeš zasvijetliliti u svakoj…
Blagdanski i novogodišnji makeup imaju svoja pravila. Ovisno o vlastitom…
-
Odgovori na sva vaša pitanja o estetskim…
Tko je jednom pogledao kultnu seriju „Reži me“, mogao bi pomisliti kako…
-
Set make up kistova koji želimo naći pod Božićnim…
Omiljeni brand kistova koji obožavaju vizažistice i beauty blogerice…
-
Najljepši mirisi za Božić
S ljubavlju odabran miris za Božić daruje se vrlo rado i na vrhu je popisa…
-
Advent samo što nije krenuo! Ovo su najslađi…
Neke još uvijek stignete kupiti kod nas, a neke ćete morati shoppingirati…
-
Kako nam je bilo na Cosmopolitan Beauty Awards?
Nagradili smo sve najbolje beauty novitete, fino prizalogajili i odlično…
Komentiraj