Povratak klasika

28/04/2014

Godinama je bio najprodavaniji parfem na svijetu, a ove godine slavi 35. rođendan...

(Ne)davne 1978. godine Cacharel je svijetu predstavio Anaïs Anaïs L’Original. Parfem, koji slavi ženstvenost, radost i romantiku, ove godine slavi 35. rođendan. Kada se pojavio, nosile su ga mlade djevojke koje su gubile glavu zbog Johna Travolte, izbjeljivale kosu poput Debbie Harry, a svoju buntovnost slavile slušajući Davida Bowieja.

Sve do 1985. upravo je ovaj parfem bio najprodavaniji na svijetu. Tijekom prvih 5 godina nakon njegova lansiranja prodano je čak 35 milijuna bočica, a za njegovu je popularnost, osim zamamnih nota, zasigurno zaslužna i pristupačna cijena koja je bila čak 30% niža od prosječne tržišne cijene ostalih parfema jednake kvalitete.

Želeći odati priznanje ovom velikom parfemskom djelu, Cacharel je povodom njegova rođendana lansirao novo izdanje slavnog mirisa pod imenom Anaïs Anaïs Premier Delice. On je neodoljiv, vibrantan, sladak, sočan i svjež. U ovom su mirisu bazne note bijelog cvijeća sljubljene s novim bojama. U parfemu se mogu namirisati najbolje sorte krušaka: glatka i nježna Bartlett; sočna i punašna Comice; pomalo opora i zrnata Passe Crassane. Primjesa šećera i ledena svježina razigravaju njihovu bijelu pulpu, dok ih dašak vanilije obavija mirisom karamele. Gorki kakao daje kontrast u samom središtu bazne note i ostavlja dugotrajan miris na koži uz kombinaciju bijelih mošusnih nota.

2              3

I baš kao što je Anaïs Anaïs L’Original slavio mladost, ženstvenost i buntovnost u godinama u kojima je nastao i svojim karakterom osvojio srca milijuna djevojaka diljem svijeta, uopće ne sumnjamo da će njegov nasljednik, osim imena, naslijediti i popularnost svog prethodnika. I baš kao što je to bio slučaj s Anaïs Anaïs L’Original, vjerujemo da će to i ovoga puta biti zasluženo.

Photo credit: Olivia Bee

Mia Borčić

Komentiraj

Novo