Hrana za sjajnu i zdravu kosu

10/07/2013

Stalno se reklamiraju različiti preparati za njegu kose, ali njihov učinak se ne može usporediti sa prirodnom snagom pojedinih namirnica kao dijela naše svakodnevne prehrane...

Pogledajte zalihu proizvoda za njegu kose kod prosječnih žena, sigurno ćete pronaći neki za povećanje volumena, za sjaj, različite maske ili sve navedeno. No ipak, tajna zdrave i čudesne kose počinje u vašem hladnjaku. Tako je, nekoliko ključnih sastojaka u vašoj prehrani svaki dan imat će pozitivan utjecaj na vaše pramneove. Hrana koju ste unijeli u organizam brinut će se za zdravlje vaše kože i kose, kažu nutricionisti. Sljedeće namirnice obavezno dodajte na svoj popis.

1. Orasi

Za današnji mali popodnevni međuobrok pojedite malu šaku oraha. Oni sadrže alfa - linolensku kiselinu koja je esencijalna masna kiselina koju naše tijelo treba za hidratiziranu i sjajnu kosu. Također će obogatiti vašu pririodnu boju kose.

2. Tamna čokolada

Možda vas nikada nije ni trebalo tjerati jesti tamnu čokoladu, a sada ste dobili dodatni poticaj. Tamna čokolada sadrži antioksidanse koji sprječavaju oštećenja vaše kose. Odaberite tamnu čokoladu koja ima najmanje 70 posto kakaa, tako da možete iskoristiti maksimum pozitivnih učinaka.

3. Integralna riža

Znamo da vam je riže već preko glave, ali njezini pozitivni učinci na vašu kosu mogli bi vas natjerati da se predomislite. Inetgralna riža je bogata cinkom koji izravno utječe na rast i debljinu vaše kose.

4. Leća

Leća je savršeni dio bilo koje povrtne juhe, bogata je željezom koje je važno u transportu kisika iz krvi do folikula dlake. A što znači dobra cirkulacija za vašu kosu? Snažnu kosu i brži rast.

5. Zeleni čaj

Zamijenite svoj standardni doručak antioksidansima iz zelenog čaja. Bogat je polifenolima i antioksidansima koji čuvaju kosu, kožu i cjelokupno zdravlje od štetnih utjecaja.

6. Grčki jogurt

Konzumirajte grčki jogurt i učinite svoju kosu snažnom. Jogurt je pun proteina, kalcija i vitamina B5 koji su korisni za zdravlje vaše kose. Osim toga, probiotici i korisne bakterije iz njega odlične su za zdravlje crijeva, a ako su vam crijeva zdrava, moći ćete probaviti sve vitamine i minerale iz hrane koji mogu vašu kosu učiniti lijepom i zdravom.

7. Borovnice

Svi znamo kako antioksidansi povoljno djeluju, a borovnica ih je prepuna.

8. Mrkva

Ovo povrće puno je beta - karotena koji se pretvara u vitamin A, kada se probavlja. Time poboljšava cirkulaciju kisika do folikula vaše kose kroz kožu, što kosu čini zdravom i snažnom.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj