Beauty Boys: tko su oni?

22/05/2019

Uspon muških beauty ambasadora...

U doba vladavine ravnopravnosti, ovi se dečki bacaju na “ženske poslove” i prkose stereotipima beauty-industrije. Tko su oni?

Ovaj fenomen nije od jučer. Dečki su oduvijek curama savjetovali kako se našminkati (pomislite samo na svjetski poznate vizažiste, kao što su bili Kevyn Aucoin ili Tom Pecheux). No danas, u doba spolne i rasne raznolikosti, muški vizažisti postaju make up influenceri i, još zanimljivije, ambasadori beauty brendova (uloga koja je dosad bila rezervirana samo za holivudske glumice, manekenke i ostale zvijezde – sve ženskog spola). Trend je počeo 1994. kada je RuPaul postao ambasador MAC-a. Pop-rock pjevači su se 2000-ih počeli pojavljivati s tušem na očima (sjećate se Adama Lamberta?), a make up više nije bio rezerviran samo za žene. Prvo je Jean-Paul Gaultier pokrenuo liniju make upa za muškarce 2003., YSL je sljedeće godine predstavio mušku verziju korektora Touche Éclat, nakon toga su uslijedili Guerlain s muškim terakota puderom, Tom Ford s cijelom linijom te na kraju Chanel koji je nedavno izdao mušku make up liniju Boy. Reklamne modne i beauty kampanje nisu više rezervirane samo za žene, ambasadori su sada svi - muškarci, žene, transseksualne i transrodne osobe te je napokon sve postalo zabavno.

JAMES CHARLES, 19

james_charles

Ovog 19-godišnjeg Amerikanca mediji su zamijetili kada je na društvenim mrežama objavio fotku koja je izašla u srednjoškolskom godišnjaku maturanata. Naime, tada 17-godišnjak nije bio zadovoljan svjetlom na fotografiji pa je od škole zatražio ponovno snimanje, ovaj put s make upom! Zadovoljni James svoju novu fotku podijelio je sa svima na društvenim mrežama, dobio tisuće lajkova, njegovu fotografiju objavila je i Zendaya i tako je na svoj način postao viralan. Mjesec dana kasnije James, koji je već imao veliku online publiku, postao je ambasador za Cover Girl (što je američka verzija Max Factora). James Charles pod geslom highlightergame danas ima oko 3 milijuna followera na Twitteru te oko 14 milijuna na svom YouTube kanalu. Na Twitteru je morao moliti fanove da mu ne dolaze na vrata: “Ne mogu vas zagrliti, ne mogu se fotkati s vama i ne mogu vam potpisati paletu!” Dotle je došlo.

PATRICK STARR, 29

patrick-starrr

Ovaj teatralni vizažist na Instagramu ima 4,7, a na YouTube kanalu 4,2 milijuna sljedbenika. Slavne glumice i pjevačice njegove su najbolje frendice. Šminkao je Katy Perry i Paris Hilton, Kim Kardashian se nekoliko puta pojavila kao gošća na njegovu kanalu... sve je jasno. Ovaj kralj transfor­macije (ako si follower, sigurno si vidjela njegov video gdje se transformira u Kylie Jenner) 2017. bio je i ambasador za MAC, kao i RuPaul 1994. (BTW: ove godine MAC i RuPaul slave 15. godišnjicu!). No iako se čini da je njegov život uvijek bio ružičast, Patrick je zbog svog izgleda imao velikih problema. Naime, nedavno je Patrick na Twitteru objavio anegdotu kada mu je jedan od njegovih bivših šefova zabranio da na posao dolazi našminkan. No njemu, prisjeća se Starr, to nije dolazilo u obzir. “Kakav sam, takav sam”, kaže Starr.

JEFFREE STAR, 33

jeffree-stars-makeup

Instagram i YouTube zvijezda, Jeffree je jedan od veterana društvenih mreža koji je na MySpaceu još od 2000-ih, ali ponajprije zbog svoje prethodne glazbene karijere (da, Jeffree je prije bio divlja rock zvijezda, a surađivao je čak i s Nicki Minaj!). Njegova glazbena karijera nije se razvijala onako kako je zamislio pa se posvetio šminkanju, pokrenuo YouTube kanal i vlastiti make up brend Jeffree Star Cosmetics. Sa 11,1 milijun sljedbenika na IG-u i 12 milja na YT-u, Jeffree je danas jedan od najutjecajnijih influencera (hi-hi, nije li to pleonazam?). Jeffree je poznat po iskrenim recenzijama make up proizvoda, ponekad toliko iskrenim da bole. Samo pogledajte njegovo testiranje make up četkice Kylie Jenner. Brutalan je.

MANNY GUTIERREZ, 27

mannymua

Manny, ili MannyMUA, kako je poznat na društvenim mrežama, prvi je put surađivao s make up brendom Maybelline NY 2017., kada je postao njihovo prvo muško lice. Ovaj make up aficionado koji je trebao postati liječnik, prije nego što mu se dogodila internet-slava, nastupao je u Maybelline NY kampanji The Boss Life. Iako se posljednjih nekoliko tjedana privremeno povukao s društvenih mreža zbog javne svađe s Jeffree Starom, Manny ima 4,6 milijuna followera na Instagramu i 4,9 milijuna na YouTubeu.

LEWYS BALL, 19

LEWYSBALL

Slijedeći mikrotrend koji se polako pretvara u makrotrend, priči se priključio i londonski Rimmel koji je odlučio sve postaviti malo drugačije. Za svoju make up kampanju Rimmel London angažirao je trio fantastikus: Lewysa u društvu supermodela Care Delevingne i Kate Moss. Sve to se događalo u trenutku kada je mladi Lewys imao 17 godina! Ovaj ekspert za mačkasti tuš na očima danas ima 166k sljedbenika na Instagramu, 352k na YouTubeu, a pojavljivao se i u TV emisijama te čak ima svoju emisiju na Snapchat u koju redovito prate tisuće mladih. Za BBC je nedavno izjavio da mu nije “nimalo žao što je svoje tinejdžerske dane objavio na društvenim mrežama”.

JAKE-JAMIE WARD, 26

JAKE-JAMIE WARD

Pod nazivom The Beauty Boy, britanski YouTuber i blogger Jake-Jamie Ward poznat je kao osnivač tzv. #MakeupIsGenderless (make up nema spol) kampanje koja je postala viralna, a podržala ju je i slavna vizažistica Charlotte Tilbury. Ambasador za L’Oréal Paris Total Cover Foundation i Concealer Palette, kao i zaštitno lice za LYNX (što je britanska verzija brenda AXE), Jake-Jamie žari i pali top-listama najutjecajnijih britanskih influencera sa 31k followera na YouTubeu i 467k na Instagramu. Prvi kontakt sa šminkom imao je kao tinejdžer, u doba kada je imao “grozne probleme s tenom” i “nije imao nikoga tko će mu savjetovati koje proizvode koristiti”. Njegovi tutorijali jedni su od najpopularnijih na temu muškog šminkanja.

+ JESTE LI ZNALI?

Jeffree je opsjednut šminkom od svoje 13. godine, a pogodi u kojem je časopisu pronalazio inspiraciju? Na svojoj web stranici napisao je da je inspiraciju za make up lookove pronalazio u Cosmopolitanu! Znali smo da je #cosmogirl

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo