8 jesenskih parfema koje obavezno morate probati

05/09/2018

Mislimo, ne morate, ali biste trebali, jer ova jesen nam donosi zaista genijalne stvari

Jesen je doba novih početaka, nove "školske godine", i novih odluka koje donosimo. Zbog novonapunjenih baterija (na ljetovanju), osjećamo se drukčije, bolje, odmornije, a to sve zaslužuje novu auru s kojom se okružujemo. Pod aurom mislimo na parfeme, koji su jedan od najjasnijih i najslasnijih načina na koje možemo izraziti “osjećaj novine” koji u sebi krijemo.

Jesen nam, nije slučajnost, tako uvijek donosi nove parfeme u kojima možemo pronaći—novu sebe. Od Calvin Kleina, preko Diora, Guerlaina, Chanela ili Zadig & Voltairea, donosimo vam naš izbor najspektakularnijih miris idealnih za jesen.


1. Calvin Klein Women, 50 ml, EdP 679 kn

 ck-women-bottle-shot

Ovo je prvi Calvin Kleinov parfem koji je kreiran u suradnji s novim kreativnim direktorom,  američkim dizajnerom Rafom Simonsom. Prva stvar koja vam “upada u oči” kada ga vidite, je vrlo zanimljiv dizajn čepa od prozirnog pleksiglasa, na kojem je otisnuta fotografija, umjetničko djelo slavne umjetnice Anne Collier. 

Screen Shot 2018-09-05 at 13.32.59

Možda najzanimiljivija stvar kod CK Womena jest činjenica da su ga kreirale praktički samo žene: fotografkinja Anne Collier napravila je fotografiju na pleksiglas-čepu, a formulu samog parfema potpisuju kreatorice parfema Annick Menardo i Honorine Blanc, na reklamnoj kampanji vidimo Saoirse Ronan i Lupitu Nyong’o, koje su svaka odabrale svoje žene koje su inspirirale njihov životni put. Lupita je odabrala Earthu Kitt i Katharine Hepburn, a Saoirse je istaknula Sissy Spacek i Ninu Simone. Svih šest diva u reklamnoj je kampanji za parfem Women. Sve to s hashtagom #IAMWOMEN

NFP_ingredient3b_16_9

KAKO MIRIŠE? Prva stvar koja vam “upada u nos” je činjenica da novi CK Women nije nimalo sladak. Sok koji se krije u minimalističkoj Kleinovoj bočici, miriše na 3 glavne note: eukaliptus, cvijet naranče i aljaški cedar. Ne zvuči previše ženstveno, i nije. Ovaj parfem idealan je za atipične, one koji od svog mirisa žele više od slatkoće i glasnoće.

2. Cartier Carat, 50 ml, EdP 730 kn

PACKS 5

Mathilde Laurent, Cartierova kreatorica parfema, ove će nam jeseni predstaviti novi miris Carat inspiriran sjajem dijamanata, po kojima je kuća i poznata. “Carat je za mene parfemska oda svjetlosti,” rekla je Mathilde povodom lansiranja ovog parfema.

CARAT2

KAKO MIRIŠE? Mathilde je htjela napraviti parfem koji će blistati podjednako intenzivno kao i dijamanti. Da bi to postigla, u formulu parfema utkala je cvjetne esencije koje za nju simboliziraju boje, dijamantu daju boju & sjaj (a to su indigo, plava, zelena, žuta, narančasta i crvena). To je postigla notama ljubičice, zumbula, ylang-ylanga, narcisa, orlovih noktiju i tulipana. Da odgovorimo na pitanje, kako miriše: sjajno! Zapravo, ne možemo se sjetiti nijednog parfema Mathilde Laurent za koji ne možemo reći da je dobar.

3. Twilly d’Hermès, 50 ml, EdP 689 kn2 - twilly-d-hermes-packshot85ml @quentinbertoux

Inspiriran istoimenom maramom, legendom ove francuske luksuzne modne kuće, Twilly je prvi veliki parfem koji potpisuje Christine Nagel, kreatorica parfema inače poznata po tome što je napravila Narciso Rodriguez For Her. Onaj crni. Fini. Parfem je pokupio sjajne kritike od najzahtjevnijih profesionalaca parfemske industrije, i za njega se može reći štogod, ali ne i da nije originalan.

6 - twilly-d-hermes-pola2 @publicisetnous

KAKO MIRIŠE? Twilly je novi originalan spoj đumbira, sandalovine i tuberoze kakav nos još nije osjetio. Fino se stapa s kožom i ostavlja ugodan trag koji je istovremeno nježan, ipersistentan.

4. Chanel Gabrielle, 50 ml, EdP 797 kn

PACKS 7

Gabrielle uvrštavamo u ovu jesensku listu iz jednog vrlo specifičnog razloga. Naime, jesen je njegov prirodni habitat, godišnje doba kada njegove note najbolje dolaze do izražaja.
Niti pretežak, niti prelagan, niti precvjetni, niti predrvenast, ovaj “apstraktni cvjetni miris”, kako ga zove autor njegove formule, Olivier Polge, dolazi u jednoj od najljepših bočica od iznimno tankog (a čvrstog) stakla, razlog više da ga polici vašeg budoara zauzme centralnu poziciju.

PA2017_09_0032

KAKO MIRIŠE? Baš tako kako Olivier Polge kaže: na bijelo cvijeće, ali na koje bijelo cvijeće, to je već teško razaznati. Tuberoza, ylang-ylang, jasmin i cvijet naranče u njegovoj su formuli, no niti jedan od ovih nota ne prevladava, pa je oznaka “apstraktan” u ovom slučaju potpuno točna. Gabrielle je idealan za samouvjerene žene, koje se ne moraju dokazivati golemim tragom parfema koji se osjeća na kilometre. Drugim riječima, svi oni u potrazi za “parfemom koji miriše kao putujuća parfumerija” nemaju u Gabrielle što tražiti. Gabrielle je elegantna, snažna, i kako kaže Olivier Polge, “sunčana, blistava i vrlo ženstvena”. Na trenutke podsjeća na Coco Mademoiselle, ali samo kratko, i dovoljno da nas podsjeti da se radi o parfemu s potpisom CC.


5. Guerlain Mon Guerlain Eau de Toilette, 50 ml, EdT 635 knPACKS 2 

Mon Guerlain Eau de Toilette nova je Guerlainova kreacija koju potpisuju kreatorica parfema Delphine Jelk i njezin kolega Thierry Wasser, inspiriran Angelinom Jolie. “Miris predstavlja ženstvenost stapajući se s našim svakim raspoloženjem i tako izbjegava definiciju. To je ono što ja volim kod Mon Guerlaina”, rekla je Angelina povodom lansiranja nove verzije ovog mirisa (naime, Mon Guerlain u verziji Eau de Parfum već postoji).

GUERLAIN MON GUERLAIN ANGELINA

KAKO MIRIŠE? Na mandarine, koje imaju centralnu poziciju, vedro i zaigrano dominirajući top notama. Ovaj karakterističan citrusni plod odlično se uklapa u svježinu lavande najbolje sorte pod imenom Carla. Potom nailazimo na Sambac jasmin vaniliju s Tahitija, sve dragocjeni prirodni sastojci koji su Guerlainov mirisni potpis. Za sve one koji su obožavali Shalimar Parfum Initial, sviđat će im se novi Mon Guerlain.

6. Lancôme La Vie Est Belle Happiness, 50 ml, EdP 702 kn

PACKS 6

Lancôme nam ove jeseni predstavlja novu kampanju za blockbuster La Vie Est Belle, iznova s Julijom Roberts u glavnoj ulozi. Usporedo s novom kampanjom, stiže i posebno izdanje parfema La Vie Est Belle Happiness čiju je bočicu oslikala legendarna graffiti-umjetnica Lady Pink (poznata kao prva njujorška grafiterka poznata u tada muškom svijetu grafiterstva), a kreirali su ga Anne Flipo, Dominique Ropion i Olivier Polge.

LVEB-807KAKO MIRIŠE? Isto kao dobar stari La Vie Est Belle u prvoj verziji Eau de Parfum iz 2012., na cvijet irisa, naranče, jasmin, crni ribizl, krušku, i gurmanske note zrna tonke, čokoladnih pralina, pačulija i vanilije. Sve u svemu, parfem koji želimo pojesti.

7. Zadig&Voltaire Girls Can Do Anything, 50ml, EdP 564 kn

 

PACKS 4

Možda najzabavnije lansiranje sezone dolazi iz modne kuće Zadig & Voltaire, poznatoj po rokerskom stilu, nonšalanciji, i ukratko rečeno - cool faktoru.
Njihov posljednji parfem ne može biti više cool nego što jest: imena Girls Can Do Anything (cure mogu sve)! Smješten je u jednostavnu bočicu s čepom koji podsjeća na neki mehanički dio automobila, a sam miris, iako ružičaste boje, zapravo je prvi ženski “fougère” (što je na francuskom naziv za poseban akord lavande, coumarina i hrastove mahovine - koji automatski asocira na muški miris). Quentin Bisch, mladi kreator parfema, pri predstavljanju mirisa izjavio je kako je taj parfem posvetio curama koje nose kožnu jaknu preko svilene haljine, u kožnim čizmama. “Njoj sam posvetio ovaj fougère, koji sam reinterpretirao za nju! Rezultat je [začudo] ultraženstven”, rekao je.

ZV GCDA_visuel SKATE

KAKO MIRIŠE? Rekli bismo, “ženski parfem za frajerice”. GCDA sadrži veliku dozu mirisne molekule “ambroxan” koja je rezervirana samo za dečke (nalazimo je, primjerice, u Diorovom muškog mirisu Sauvage), koja je pomiješana sa ženstvenim notama kruške, tonke, vanilije i “bijelog mošusa” koji mu daje dugotrajnost. Onaj tip parfema na koji se lako “navući”. Cosmo lajka.

8. Dior Joy, 50 ml, EdP 762 kn

PACKS 3

"Dvadeset godina prošlo je otkad smo lansirali ženski miris", kažu nam iz Diora, misleći na Diorov J'Adore, koji je doista posljednji novi miris koji je ova francuska modna kuća lansirala. Morate priznati, Diorov Joy je parfem sjajnog imena, koji zorno opisuje sve što je pjesnik htio reći: ovo je parfem koji miriše na sreću u bočici. S reklamnom kampanjom s Jannifer Lawrence u glavnoj ulozi, ne sumnjamo da će Joy postati blockbuster što se od njega i očekuje.

065_855312_A18F575_JOY PLONGEOIR_POSchart_Instit Secondaire_Franch_Claim EN

KAKO MIRIŠE? Obožavateljice Allurea biti će oduševljene kada prepoznaju notu sličnu tom Chanelovom parfemu iz davne 1996. godine. Ipak, Joy vaniliji iz Allurea dodaje citrusno voće mandarine i bergamota, ruže iz francuskog gradića Grassea, i toplu sandalovinu u bazi s bijelim mošusom koji mu daje dugotrajnost. Sjajan parfem za sve one koji ne žele komplikacije, već jednostavno - mirisati fino.

P.S. Morate pogledati film s Jennifer Lawrence:) Mi smo se navukli!

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo