5 zen trikova kako se skulirati.

01/07/2019

Jer, ako niste znali, stres nas deblja.
PLUS: pronašli smo biljku koja suzbija želju za slatkim!

Ako nisi znala, naše tijelo nakuplja masnoće u tijelu kada je pod stresom. Naturopati i istraživači jednoglasno tvrde: smanjiti razinu kortizola (hormona stresa) znači smanjiti nakupljanje suvišnog masnog tkiva.

MISLI POZITIVNO
Disati, izbjegavati stres, baviti se jogom, meditirati, tako treba. No treba i razmišljati pozitivno, i to na sljedeći način: “Dobro se osjećam u svom tijelu. Moje mi se tijelo sviđa, moje se tijelo sviđa svima.” Zvuči glupo, ali ako ti izgovaranje ovih autosugestivnih rečenica prijeđe u naviku, vidjet ćeš da ćeš lakše podnositi stres svakodnevice (a time i imati sve rjeđe porive za nezdravom hranom). Važno je naučiti upravljati emocijama i stresom.

superfood-0441839481

 

JESTI (BAREM) JEDNOM NA DAN 100% SVJESNO
Dok jedeš, pokušaj razmišljati što intenzivnije o tome što i kako jedeš. Uzmimo za primjer običnu čokoladu, onu istu koju inače progutamo u tri sekunde bez ikakva zadovoljstva. Prvi korak: otvori čokoladu i pogledaj je iz svih kutova, kako je lijepa, smeđa i fina, kao da je nikad nisi vidjela. Drugi korak: dodirni je i istraži njezinu teksturu. Treći korak: onjuši je cijelu, kakvog je mirisa? Peti korak: e, sada je možeš pojesti. Zapravo, nakon što si se izguštala u njoj, želiš li je uopće još? Zapravo i ne toliko? U tome je trik.

KONTROLIRATI DISANJE
Znanstvenici to zovu srčana koherencija. Naime, kada smo pod stresom, disanje i srčani ritam su kaotični. Različite vježbe disanja i opuštanja prakticiraju se već tisućama godina jer pomažu smirivanju. Stoga tri puta na dan pet minuta (kad se probudiš, prije ručka i oko 15 sati) neka ti udisaj i izdisaj traju 10 sekundi. Nama pomažu aplikacije za disanje (npr. breathe + Simple Breath Trainer) koje vizualiziraju trajanje daha umirujućim bojama. Jer kontrolirajući disanje, utječemo na pravilan rad srca, aktivnosti našeg mozga i (za nas u ovom trenutku dosta važno) kontrolu potrebe za nezdravom hranom. Eto, sada ima smisla, zar ne?

A što kad me uhvati neizdrživa glad ili potreba za slatkim? Imamo trik i za to - ekstrakt biljke koja suzbija želju za slatkim. Čitajte dalje….

BILJNA POMOĆ
Ali ne bilo koja. Neke su biljke bogate tzv. mucilage želatinoznim tvarima (one koje se napuhuju u kontaktu s vlagom) pa su zbog toga dobar izvor topivih vlakana za organizam, smanjuju apetit, potiču probavu te smanjuju apsorpciju šećera i nakupljanje masti. Možeš izabrati indijsku smokvu, garciniju ili psyllium, indijski trputac. Možeš ih pronaći u prirodnim ljekarnama ili dućanima zdrave prehrane u obliku kapsula ili u prahu. A što kad te uhvati neizdrživa glad ili (opet) potreba za slatkim? Tada savjetujemo srebrnu svilenicu koja suzbija potrebu i ovisnost za slatkim.

psyllium-ljuskice-gdje-kupiti-cijena-iskustva-nutrimedica-200g


EKSTRA TRIK
Imamo i recept za obrok koji će te oraspoložiti, prepun vitamina i omega-3 kiselina: tzv. tabbouleh, libanonska salata od bulgura i peršina sa svježim graškom i skušom mariniranom 1 sat u svježem ­limunovu soku. Zvuči čudnovato, ali kada je isprobaš, shvatit ćeš zašto je zovemo salata za dobro raspoloženje.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo