2 trika za proljetno buđenje tijela

29/03/2016

Znanstvenici tvrde da je za ljepšu i zategnutiju kožu potrebno jako malo. Ovo su 2 pametna koraka koje možete napraviti ako želite proljeće dočekati spremni

Topliji proljetni i ljetni dani koji nam predstoje uvijek u nama bude novu energiju i želju za svojevrsnim buđenjem duha i tijela. Oskudnija odjeća čini našu kožu izloženijom tako da želimo da ona izgleda što čvršće i zategnutije. Ključ je koenzim Q10, kažu stručnjaci. Ne dočekajte proljeće ne-spremni!

1. Tjelovježba, ali umjerena!

Ljudi koji vježbaju se osjećaju zdravije i energičnije, ali i imaju višu razinu koenzima Q10-a u odnosu na one koji u svojem tjednom rasporedu ne nalaze prostora za tjelovježbu. Upravo zato se preporučuje da počnete dva do tri puta tjedno s laganom tjelovježbom poput trčanja ili hodanja kako bi povećali razinu energije, osjećali se zdravije i poboljšali svoju izdržljivost. Bilo kakva vrsta aktivnosti pospješuje i učvršćivanje kože.


2. Male promjene u prehrani

Namirnice poput crvenog mesa, ribe (ponajprije sardine i skuše) i ulje kikirikija imaju veću količinu Q10-a od ostalih namirnica. Danski su znanstvenici utvrdili da i način pripreme hrane također ima značajnu ulogu. Posebno ih je iznenadilo saznanje da stariji Eskimi imaju puno više Q10-a od mlađih i to zato što mladi preferiraju tzv. europski način kuhanja dok oni stariji hranu pripremaju na tradicionalan način - ne jedu voće i povrće nego sve ono što mogu uloviti pojedu sirovo. To dokazuje da hrana koju jedemo bez prethodne termičke obrade sadrži puno više koenzima Q10 u odnosu na istu namirnicu kojom kuhanjem smanjujemo razinu tog važnog koenzima. No, nemojte zaboraviti na povrće i voće jer sadrže druge važne vitamine za funkcioniranje našeg organizma. U svoju prehranu što češće stoga ubacite proizvode od soje, orašaste plodove, špinat, brokulu i neizostavno maslinovo ulje.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo