Znate li koliko stilisti zarađuju na crvenom tepihu?

13/01/2017

Počela je sezona dodjeljivanja nagrada, a s njom i unosni angažmani za brojne stiliste, vizažiste, frizere i ostalu svitu bez koje filmska krema ne može zamisliti ovo doba godine

Iako siječanj već godinama nosi epitet najdepresivnijeg mjeseca u godini, u Hollywoodu je ovo vrijeme sve samo ne depresivno. I dok se publika zabavlja besprijekornim ili pak neoprostivo pogrešnim modnim odabirima svojih omiljenih glumica, u pozadini, daleko od svjetla reflektora, vrti se ozbiljan novac.

Za samo jedno pojavljivanje na crvenom tepihu, modne kuće stilistima najvećih zvijezda plaćaju od 25 do 50 tisuća dolara, a ta se cifra odnosi samo na odabir haljine. Nakit, trepavice, šminka, cipele… sve se to može jako dobro unovčiti jer crveni tepisi modnim i kozmetičkim brendovima garantiraju vrlo efikasan publicitet.

Ipak, ovogodišnju dodjelu Zlatnih globusa popratila je zanimljiva analiza portala Business of Fashion čiji su neimenovani izvori istaknuli kako posljednjih godina stilisti sve više zarađuju iza leđa svojih klijenata, ponekad im prešućujući kako će za odabir određene ogrlice dobiti i do 10 tisuća dolara.

I dok razvikani stilisti poput Micaele Erlanger ili Rachel Zoe s gnušanjem odbacuju takve glasine i tvrde kako su im pri odabiru haljine i pratećih modnih dodataka važnija autentičnost i želje klijentice, očito ima onih koji su voljni riskirati i u džep potajno spremiti značajnu svotu u zamjenu za odabir određene haljine ili nakita.

Brendovima se takav posao itekako isplati s obzirom da ih oglasi u časopisima, na televiziji i internetu koštaju puno više, a imaju manji doseg od fotografija s holivudskih crvenih tepiha koje redovito pregledavaju milijuni ljudi. Ipak, ako je novac presudan faktor u odabiru stylinga, gubi se autentičnost i osobni pečat, a nadmetanje zvijezda i njihovih stilista za titulu najbolje odjevenih gubi draž.

Elle.hr

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo