Upravljajte svojim radnim vremenom

03/06/2011

Dnevni raspored na poslu vam je takav da ništa ne stignete na vrijeme. Toliko obaveza, a tako malo vremena. Olakšajte si život uz pomoć naših savjeta

s

1. Za dobro organiziranje je ključno da rješavate sve što vam pristiže odmah. Ostavljanje problema koji se mogu riješiti odmah sa strane samo pogoršava stanje. Prije nego što se okrenete imat ćete toliko toga za vratom da se nećete moći izvući.

2. Pratite sve što vam stiže na e-mail tijekom dana i odmah odgovarajte na poruke koje traže brzu reakciju. Ako se pridržavate tog pravila, provjera maila bit će rutina, a ne noćna mora kao mnogima od nas.

3. Uštedite na vremenu telefonirajući umjesto da pišete mailove. E-mail je izvrstan za "da" i "ne" odgovore, ali možete izgubiti previše vremena na duge poruke s mnogo objašnjavanja.

4. Ljudi zauzeti poslom su obično oni kojima se najviše vjeruje. Ako vam šef zadaje mnogo dodatnih zadataka, znači da osjeća kako ste sposobni za to pa na tu činjenicu gledajte pozitivno. Ipak ako ste u nekom trenutku zaista preopterećeni, objasnite nadređenom svoj problem. Ili će vam malo smanjiti obim posla ili će odrediti tko će vam pomagati.

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo