Turisti ne znaju gdje ste? Upoznajte se sa geolokacijskim marketingom!

14/02/2012

Foursquare je izuzetna socijalna geolokacijska mreža za unapređenje turističke prodaje, pogotovo ako ste vlasnik turističkog objekta u manjem mjestu. Kako iskoristiti opcije Foursquerea u marketinškom planu za vlastiti biznis, saznajte na regionalnoj konferenciji “Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja” od 8. - 10. 3. 2012. u zagrebačkom Hypo centru, gdje smo pripremili točno ono što vam nedostaje da obogatite znanja o turizmu online - stručna predavanja, profesionalne predavače, radionice i seminare te razmjenu poslovnih kontakata.

geolocation

Što je uopće geolokacijski marketing? Samo moderna varijanta word of mouth preporuke, samo što ovog puta preporuka gosta stiže od jednostavnog klika gumba na smartphoneu do cijele internetske zajednice ili grupe frendova i pratitelja na društvenim mrežama. Ujedno odgovara na pitanja: tko, što? I najvažnije gdje vas mogu naći drugi turisti i potencijalni gosti?!

“Prije je vrijedilo pravilo: ako niste online, kao da ne postojite! Danas su pravila drugačija, ukoliko niste na nekom od popularnih geolokacijskih servisa, kao da vas nema na planeti Zemlja. Vjerujemo da je gost ili klijent svakome tko se bavi uslužnom djelatnosti od presudne važnosti... a za pohvalu nekom restoranu ili hotelu nema bolje od geolokacijske društvene mreže.” - najavljuje svoje predavanje Željko Riha, poznati community manager i jedan od predavača 13. Web::Strategije, za koju se možete registrirati klikom miša.

Ovdje se prijavite već sada kako ne biste ostali bez svoje ulaznice. Cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1. 3. 2012., a trenutna popunjenost sjedećih mjesta na konferenciji iznosi čak 50%.

Vidimo se 8.3. u zagrebačkom Hypo Centru!

Već poslujete online? Unaprijedite poslovanje!

2. i 3. dan konferencije za vas smo pripremili 3 edukacije u VMD poslovnom centru. Višestruki TOP5 predavač Web::Strategije Siniša Gavrilović održat će Web Business Radionicu (Webura), na kojoj ćete saznati više o tome kako vaš web treba sadržajno izgledati, kako poboljšati pozicije na tražilicama, kako zarađivati putem weba. Na  ON-line TURizam (Ontur) seminaru koji održava Vedran Bajer možete naučiti kako gostu na webu prodati baš vašu turističku ponudu. Treći dan predavač Nikola Jellačić govori o povećanju konverzija na webu tj. Kako pretvoriti posjetitelja u kupca?!

Uz Web::Strategiju 13 stoje:  zlatni sponzor - tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim srebrni sponzori: studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge i tvrtka za izradu web sustava Trikoder, te brončani sponzor - tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta.

Konferenciju medijski prate zlatni partneri: tisak i online izdanja Nacional, Story, Cosmo, ELLE i VIDI, zatim portali Jutarnji.hr, Index.hr, Monitor.hr, Net.hr, Rep.hr, te stručni medijski partneri Croatian Traveller, MAKSI i Poslovni Turizam, na kraju i regionalni medijski partneri Hello, Serbia! i ITdogađaji.

Za korisnički vizualni doživljaj konferencije pobrinula se tvrtka Manifest, te Fotosvijet.com za fotografije, a u organizaciji konferencije pomažu nam i drugi brojni partneri: Akcija, Timgraf Media, Omega studio, Avalon Premium Hosting, Zimo.co, OH! Okusite Hrvatsku, Eversys, Uklanjanjevirusa.com, Web Marketing Akademija, Refleksoterapija Flatz, World Class Health Academy, Vinarija Štampar i Mozaik grupa Hypo centar.

Cosmopolitan.hr

Komentiraj

Novo