Smanjite više taj stres!

20/05/2011

Postoje dani kad se čini da pet popodne nikada neće stići. Što kada vam posao počne oduzimati previše slobodnog vremena? Ne stignete odvojiti dovoljno vremena za sebe, a organizam žudi za barem nekoliko sati relaksacije

s

 

Kada je posao u pitanju, određen stupanj stresa je pozitivan, ali problem nastaje kada on počne utjecati na apsolutno sve druge aspekte vašeg života. Evo kako ga pobijediti u raznim fazama radnog dana.

NA POSLU

Ako radite više od tri prekovremena sata na dan, to može povećati rizik od problema sa srcem za čak 60 posto. Uvijek uzmite pauzu za ručak i navečer pokušajte odvojiti vrijeme za opuštanje. Ako niste u mogućnosti to učiniti jer vas rokovi nemilo pritišću, pijte mnogo vode i jedite puno proteina (ribu, jaja, orahe), što će vam pomoći da zadržite pozornost i osjećate se bolje.

NA PUTU KUĆI

Vježbanje smanjuje stres, zato s posla kući idite pješice ili biciklom. Izbjeći ćete gužve u javnom prijevozu i imati vremena razbistriti um. Ako baš morate ući u autobus ili automobil, pobrinite se da vam je pri ruci vesela play lista uz koju ćete se moći posvetiti vlastitim mislima i ne obazirati se na događanja oko vas.

NAVEČER

Stres uzrokuje depresiju i promjene raspoloženja. Uvijek je najlakše istresti se na ukućane ako smo loše volje. Imajte na umu da je vaša veza čvršća i sretnija ako uspijevate odvojiti privatni i poslovni život. Na putu do kuće riješite se stresa i uživajte u opuštenim večerima.

VIKENDOM

Četvrtina zaposlenih se u nedjelju navečer osjeća loše jer uskoro kreće novi radni tjedan. Razmislite što vas najviše opušta. Kupka? Šetnja? Kuhanje? Nikako nemojte pokušati riješiti stres čašicom. Neki ljudi i u slobodno vrijeme provjeravaju e-mail. Nemojte to raditi! Posao ostavite na poslu.

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo