Možete li pogoditi koliko zarađuju ovi blogeri?

22/01/2016

Da, definitivno smo odabrali krivo radno mjesto.

Posao blogera u sve je većem cvatu, a sponzorirani Instagram profili brandove koštaju od pet do dvadeset i pet tisuća dolara.

Vlasnici popularnih modnih blogova svoje prihode skupljaju svakom preporukom i reklamom određenog branda, a to uključuje partnerstva i mnogobrojne suradnje koje, onim najvećim, do kraja godine donosi prihod od jednog do tri milijuna dolara.

Iako mnogi poznati blogeri odbijaju priznati koliko od svojih blogova uopće zarađuju, priča se kako će posljednji ugovor Kristine Bazan s L'Oréalom ostvariti čak sedmeroznamenkastu zaradu. Chiara Ferragni, vlasnica bloga The Blonde Salad, zaradila je čak sedam i pol milijuna dolara u 2015. godini.

t

Činjenica je da je poznatim brandovima u interesu angažirati slavne blogere jer to smatraju vrlo dobrom investicijom od koje će garantirano ostvariti profit i u pravu su. Rachel Parcell, vlasnica bloga Pink Peonies, navodno je nordstrom.com trgovini ostvarila prihod od jednog milijuna dolara u prodajama u blagdanskoj sezoni. Posljednja reklama Christine Andrew, vlasnice bloga Hello Fashion, Instagram stranici Neimana Marcusa donijela je porast „likeova“ od čak 107 posto i porast u komentarima od 465 posto.

Drugim riječima, kad je u pitanju novac i dobra zarada, čini se da su blogovi pravi rudnik zlata. Ipak, postati vlasnik toliko uspješnog Instagram profila ili modnog bloga zahtjeva dugi niz godina i ogromnu količinu truda pa ćemo, dok radimo na svojima, zasad ipak zadržati svoje stalne i sigurne, „uobičajene“ poslove.

Foto: Instagram

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo