Znate li se ponašati na društvenim mrežama?

08/10/2019

Kako izgleda bonton korištenja društvenih mreža i ostalih medijskih sadržaja poprilično je strogo definiralo Sveučilište Oxford...

Moramo priznati da se bonton poprilično promijenio otkako smo bili djeca, a posebice otkako su djeca bili naši roditelji, bake i djedovi. Osim što bi u današnje vrijeme pridržavanje nekih pravila bontona djelovalo iznimno zastarjelo i možda čak smiješno, pojavila se potreba i za novim pravilima koja se prvenstveno tiču korištenja društvenih mreža i ostalih modernih noviteta koja su radikalno posljednjih godina promijenila naše društvo. A baš takva pravila donijelo je Sveučilište Oxford u suradnji s 'BT Mobile' kompanijom na temelju pručavanja navika i ponašanja 2000 odraslih ispitanika.

Tako biste, smatraju oni, privatne poruke trebali razmjenjivati isključivo s prijateljima, gotovo nikada sa šefovima, a apsolutno nikada s potpunim strancima. Nikada ne biste trebali skrivati povijest pretraživanja od svog partnera, a navika koja je apsolutno nepoželjna je pretjerano dijeljenje bilo kakvih sadržaja na društvenim mrežama.

LinkedIn biste, budući da je riječ o platformi fokusiranoj na vas kao poslodavca ili posloprimca trebali koristiti isključivo u te svrhe te nipošto na svome profilu ne biste trebali prezentirati informacije iz privatnog života, već biste njih, tragate li za srodnom dušom, trebali ostaviti rezervirane za Tinder. Korištenje svog smartphonea trebali biste izbjegavati u svakom emocionalnom trenutku, a što znači strogu zabranu poruka kada ste ljuti, uzrujani ili pijani. Pijani statusi i fotografije jednako su nepoželjni i na društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama.

Poljupcima i zagrljajima ne biste trebali završavati poslovne e-mailove, a tračanje putem poruka i/ili društvenih mreža nikada vam ne bi smjelo pasti ni na kraj pameti. Trebate li razgovarati sa šefom, onda biste trebali upravo to - razgovarati, a na slanje poruka se osloniti isključivo u slučaju nužde. Slanje bilo kakvih poruka također nikada ne bi smjelo biti sredstvo priopćavanja loših vijesti. I to bi bilo to! Jednostavno, ili?

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo