Želite biti vitki? Usvojite ove navike čim prije!

22/09/2017

Puno važnije od vježbanja su ove stvari...


Svaki zalogaj prožvačite što je više puta moguće! Studije su pokazale da osobe koje se fokusiraju na sporo jedenje i žvakanje te uživanje u okusima hrane, doista više i uživaju u hrani i jedu manje. A manje hrane = manje kilograma.

Nabavite crveno posuđe. Neobično istraživanje pokazalo je kako ljudi u prosjeku pojedu manje hrane kada je konzumiraju iz crvenih tanjura, nego kada je konzumiraju iz standardnih bijelih. Također, pojedemo manje kada jedemo iz manjih nego iz većih tanjura.

Neka svaki vaš obrok sadrži povrće. Ili nešto bazirano na povrću. Kao na primjer povrtne pljeskavice. Studije su pokazale da ljudi pojedu manje hrane kada jedu povrće u kombinaciji. 

Jedite što više salata obavezno začinjenih octom. Ocat usporava brzinu kojom se želudac prazni te time osigurava dugotrajniji osjećaj sitosti. Osim toga, snižava i razinu glukoze i masnih naslaga. Preporuča se jabučni ili vinski.

Za doručak obavezno konzumirajte jaja. Iako znanstvenici ne znaju točan razlog, studija je pokazala da osobe koje svakodnevno za doručak konzumiraju jaja lakše i brže gube na težini. Čak i kada doručak ima jednak broj kalorija kao i doručak koji ne uključuje jaja. I ne morate izbjegavati žumanjke!

Prije svakog obroka popijte čašu mineralne vode. Često kada posežemo za nekom hranom ili grickalicama, zapravo smo samo žedni. Ponekad popijte čašu mineralne vode jer ona prevari tijelo koje zbog nje osjeća veću sitost nego što je to slučaj s običnom vodom.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Komentiraj

Novo