Zašto ja ne volim... srijedu

12/01/2011

Srijeda je, prema istraživanjima, najteži dan u tjednu. Stoga smo vam pripremili nekoliko savjeta uz koje ćete taj dan preživjeti s osmijehom

t

Nema sumnje da je ponedjeljak težak – taman ste se malo opustili i počeli se odmarati kad alarm zvoni u sedam ujutro, baš usred fenomenalnog sna. Međutim, istraživanja su potvrdila da je najteža zapravo srijeda. Do tada se već nakupilo dovoljno stresa i umora da nas dovedu do ludila, a vikend je još taaako daleko.

Nije ni čudno što u inozemstvu mnoge velike firme baš srijedom organiziraju afterwork partyje kako bi zaposlenicima malo olakšali tjedan. Ok, kod nas toga baš i nema, ali zato postoji mnogo načina na koje si možete uljepšati najteži dan u tjednu. Primijenite ove taktike i vratite dobro raspoloženje srijedom (ili bilo kojim drugim danom)…

1. Doživite orgazam čim se probudite. Bilo da ste singl ili imate dečka, jutarnja doza oksitocina i dopamina najbolji je koktel za vaš organizam.

2. Za doručak pojedite svježe voće. Voćni šećeri su najbolji pokretač energije u prvoj polovici dana. Jutarnju kavu začinite s malo cimeta koji će stimulirati dijelove vašeg mozga zadužene da vas drže u budnom stanju.

3. Napravite “sretnu playlistu”. Svoje omiljene i najveselije pjesme stavite u posebnu playlistu, ali je nemojte slušati svaki dan jer će vam dosaditi. Sačuvajte je za srijedu i slušajte ujutro dok idete na posao.

4. Ručajte vani. Pripremite sendvič kod kuće i pauzu za ručak iskoristite da izađete na svjež zrak. Umjesto pred monitorom u uredu, svoj obrok pojedite u obližnjem parku.

5. Idite u šoping. Neki psiholozi tvrde da čak i samo razgledanje odjeće može popraviti raspoloženje. Neka baš srijeda bude dan kada ćete potražiti sniženja ili komade iz novih kolekcija.

6. Jedite crnu čokoladu. Ova rajska namirnica, osim što je ukusna, smanjuje i hormone stresa. Samo, pazite da ne pretjerate.

7. Ukrasite cvijećem svoj radni stol. Miris i jarke boje trenutačno će vam popraviti raspoloženje. Suncokret je odličan izbor – nije skup, a asocijacija na Sunce i oblik cvijeta koji podsjeća na smajlić probudit će u vama pozitivnu energiju.

8. Prošećite do kuće. Ili barem pješačite dio puta ako vam je posao previše udaljen. Osim što ćete promijeniti rutinski način vraćanja s posla, šetnja će, poput laganih vježbi, ubrzati cirkulaciju i osjećat ćete se bolje.

9. Upalite mirisne svijeće. Prestanite ih čuvati za posebne trenutke, slobodno ih iskoriste i bez romantičnog povoda! Preporučujemo miris lavande ili zelene jabuke koji dokazano popravljaju raspoloženje.

10. Isplanirajte vikend već u srijedu. Ustvari, planirajte bilo što – svoju rođendansku proslavu, sljedeće putovanje, odlazak na koncert… Važno je baviti se pozitivnim mislima!

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo