Vježbanje i pravilna prehrana su najvažniji, a ne odmažu ni ove navike!

24/06/2019

Zašt biste trebali ih kuhinje izbaciti dosadne, bijele tanjure...

Neka ocat postane vaš najbolji prijatelj

Ocat usporava brzinu kojom se želudac prazni te time osigurava dugotrajniji osjećaj sitosti. Osim toga, snižava i razinu glukoze i masnih naslaga. Preporuča se jabučni ili vinski.

Za doručak obavezno konzumirajte jaja 

Iako znanstvenici ne znaju točan razlog, studija je pokazala da osobe koje svakodnevno za doručak konzumiraju jaja lakše i brže gube na težini. Čak i kada doručak ima jednak broj kalorija kao i doručak koji ne uključuje jaja. I ne, ne morate izbjegavati žumanjke!

Prije svakog obroka popijte čašu mineralne vode 

Često kada posežemo za nekom hranom ili grickalicama, zapravo smo samo žedni. Ponekad popijte čašu mineralne vode jer ona prevari tijelo koje zbog nje osjeća veću sitost nego što je to slučaj s običnom vodom.

Jedite koliko god sporo možete 

Studije su pokazale da osobe koje se fokusiraju na sporo jedenje i žvakanje te uživanje u okusima hrane, doista više i uživaju u hrani i jedu manje. A manje hrane = manje kilograma.

Jedite iz malenih, crvenih tanjura 

Jedno neobično istraživanje je pokazalo kako ljudi u prosjeku pojedu manje hrane kada je konzumiraju iz crvenih tanjura, nego kada je konzumiraju iz standardnih bijelih. Također, pojedemo manje kada jedemo iz manjih nego iz većih tanjura.

Slobodno pretjerujte s povrćem

Neka svaki vaš obrok sadrži povrće. Ili nešto bazirano na povrću. Kao na primjer povrtne pljeskavice. Studije su pokazale da ljudi pojedu manje hrane kada jedu povrće u kombinaciji. 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo