Uz minimalne napore izvucite maksimum radosti iz svakog dana!

24/02/2020

Život nije uvijek lak. Ma koga zavaravamo, život najčešće nije lak. Ali uz prave trikove može biti puno lakši nego što mislite...

Slobodno se utješite omiljenim zalogajima. Hrana za utjehu nisu samo sladoled i čokolada. Znanstvenici su dokazali da vam svako jelo koje vas asocira na dragu osobu ili situacije u kojima ste se osjećali voljeno nudi osjećaj utjehe. Zato nazovite mamu i tražite recept pileće juhe koju vam je kuhala kad ste bili bolesni.

Šećerni boost. Nova istraživanja pokazuju da šećer, uz milijun loših, ima i jednu dobru stranu – privremeno jača vašu snagu volje. Prije nekog psihički zahtjevnog zadatka uzmite mrvicu šećera, recimo bombon ili kockicu omiljene čokolade.

Sastavite popis naslova za podizanje dobrog raspoloženja. Postoje internetske stranice koje vam nude literaturu za podizanje raspoloženja. Vi napravite svoj popis te kad vas uhvati žuta minuta, posegnite za nekom knjigom uz koju se dobro osjećate.

Nemojte biti osoba koja kuka; radije birajte pozitivnu proaktivnost. Jeste li primijetili da je puno lakše usredotočiti se na loše nego na dobre stvari? Ne kažemo da svijet možete mijenjati kako želite niti da možete izbjeći neželjene situacije, ali kad vidite nešto loše, pokušajte to neutralizirati nečim dobrim, primjerice učinite nešto lijepo za mamu, frendicu ili nekog neznanca.

Riješite se svega čemu nije mjesto u spavaćoj sobi. Kad je vaša spavaća soba prekrcana stvarima koje vam ne trebaju ili vas podsjećaju da nešto trebate obaviti, teško ćete se u njoj moći opustiti. Izbacite iz sobe sve što vam ne treba i oslobodite je za dvije aktivnosti za koje je ona i namijenjena – spavanje i seks.

Stavljajte sitniš na hrpu. Ubacujte ga u staklenku i maštajte na koju ćete prekrasnu destinaciju otputovati kada se skupi dovoljno novca.

Naučite reći ne! Ako odbijete kavu s dosadnom susjedom, omogućit ćete si više vremena za nešto u čemu zaista uživate. Život je kratak!

Ali ipak... Ponekad učinite nešto neočekivano. Napokon izađite s nećakom tatina prijatelja ili idite na tečaj talijanske kuhinje sa svojom prijateljicom, tko zna kamo vas to može odvesti.

Uvedite neka nova pravila. “Uvijek ću koristiti stepenice” ili “Bit ću na Facebooku samo poslije 18 sati”. Možda vam se ove rečenice čine poput nemogućih misija, ali naš mozak reagira na takva pravila.

Oprostite i zaboravite umjesto što čekate da to učini druga strana. Kada ste posvađani s nekim, napravite prvi korak – druga će osoba to jedva dočekati, a vi ćete se osjećati baš dobro.

Ohladite se prije nego što (pre)burno reagirate. Ne želimo reći da sve trebate gutati, samo da ponekad ne ispucate odmah svu artiljeriju. Malo vremena za razmišljanje može vam otvoriti novu perspektivu.

Pišite poruke budućoj sebi. Makar i nešto jednostavno poput “Hej, bilo je naporno raditi vikendima, ali to ti je pomoglo doći do diplome”, ispisano na post-itu koji ćete zalijepiti na vidljivo mjesto bit će dovoljno. To će vam pomoći da sadašnje žrtve stavite u kontekst budućih postignuća i lakše ćete ih podnositi.

Gužve u prometu iskoristite za osobni upgrade. Ne možete reći vozaču busa da ubrza niti možete ukloniti gužvu na cesti, niste Superman. No vrijeme provedeno u prometnim čepovima možete dobro iskoristiti: stavite slušalice i napokon poslušajte cijeli novi album koji uporno odgađate ili istražite gdje i po kojoj cijeni se održavaju tečajevi koji vas zanimaju.

Obavljajte teže zadatke ujutro. Istina, to će početak dana učiniti malo natrpanijim i aktivnijim, ali zamislite lakoću postojanja kad sve obavite i pred sobom imate dan u kojem nema mjesta stresu.

Razmislite o ljubimcu. Da danas nabavite psa, uskoro bi vam tlak postao stabilniji, stres bi se smanjio, kao i tjeskoba, a koliko biste tek sretnijih trenutaka u danu imali...

Suočite se sa stvarnim uzrokom problema. Skloni smo žaliti se na nekoga baš svima osim toj osobi, što će vas vući u negativnost. Svoje opaske prenesite izravno toj osobi. To je jedini put da je skinete s dnevnog reda.

Uvijek imajte plan B. Ako počnete razmišljati da nećete uspjeti u ostvarenju nečega što ste naumili, pripremite se na – nećemo birati eufemizme – katastrofu. Umjesto da si stvarate dodatni pritisak zbog straha od neuspjeha, smislite alternativno rješenje za svoj projekt ako s originalnim nešto krene po zlu. Bit ćete puno rasterećeniji.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj