Sve što trebate znati o novoj društvenoj mreži Vero

27/02/2018

Kad ne listate po Facebooku, scrollate po Instagramu, kvačite fotke na Pinterestu, ili tipkate po Twitteru, možda uspijete naći vremena za Vero - novu društvenu mrežu?

Vjerojatno ste to ime već čuli iz usta svojih hipsterskih prijatelja. Vero nije ime pjevačice, reality zvijezde ili nekog modernog restorana: to je društvena mreža. I nažalost, i ovo je društvena mreža o kojoj možete postati ovisni (ako nađete vremena).

Čišći “feed”
Glavna razlika između Vera i ostalih društvenih mreža na koje smo navikli jest pročišćenost “feeda”. Na toj mreži neće biti bespotrebnog, neželjenih objava, i “feed” će biti razvrstan od najnovnijih do najstarijih.
Nijedan algoritam neće umjesto vas “odlučivati” što će se prvo pojaviti na vašoj stranici.

Vero pomaže u razvrstavanju
Vero se razlikuje u tome što drukčije funkcionira u tome što dopušta drugima da vide o vama. Stoga, ova je društvena mreža zapravo hibrid jer vam omogućuje da dodate svoje kolege s posla, svoje prijatelje, svoje bliske prijatelje, itd., i odlučite tko može vidjeti što. Kontrola koju vam omogućuje da sve kontrolirate, istinski kontrolirate - otuda dolazi i ime “Vero”, što dolazi iz latinskog, a znači “istinski”.

Kako bi vas vaši prijatelji mogli pronaći na mreži Vero, trebat ćete im dati svoje korisničko ime na drugoj društvenoj mreži. A to znači da nećete imati neželjene “polu-prijatelje”.

Dijelite više stvari
Još jedna pozitivna stvar je mogućnost dijeljenja označavanjem svojih postova na vrlo precizan način. Bilo da se radi o fotografiji, statusu, glazbi, filmu, članku s portala, ili elektronička knjiga, postovi će biti eksplicitniji u svom sadržaju, a ne samo “poveznica s fotkom”.

Loše strane Vera
Vero je potpuno bez oglašavanja. Ali to ima cijenu, kao i sve stvari koje se ne financiraju tim putem: korisnici će morati plaćati godišnju pretplatu u iznosu koji još nije otkriven. Mreža će čak ponuditi i profesionalne račune s mogućnošću kupnje proizvoda.

I još jedna stvar na koju upozoravaju oni upućeni u društvene mreže: podaci koje dijelite na svom Vero profilu su njihovo vlasništvo ad vitam aeternam (u prijevodu s latinskog - zauvijek), a uz to, jako je komplicirano zauvijek obrisati svoj profil jednog dana kada želite odustati od te društvene mreže.

Upozoreni ste.

Fotografija: Vero / Youtube

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo