Riješite se svojih loših navika i mušica!

13/12/2018

Kada je o ovisnosti riječ, svi imamo svoje mušice. Netko je ovisan o mobilnom telefonu, netko o cigaretama, slatkišima i nezdravoj hrani. Često ovisnosti dolaze iz navike, lijenosti te manjka želje i energije da se promijenite. Loše ovisnosti najlakše je zamijeniti dobrim odlukama

Loša navika broj 1
Uvijek jedete istu hranu na poslu i uvijek se poslije ručka osjećate loše.

Napravite tjedni plan prehrane, idite na tržnicu i u dućan, kupite sastojke koje volite i koje možete pripremiti kod kuće. Nabavite odgovarajuće posude, bilo da pripremate salate s preljevima ili jela kojima treba podgrijavanje u mikrovalnoj.
Kada se dobro pripremite, neće vam biti mrsko na posao nositi zdravu, ukusnu i kod kuće pripremljenu hranu te tako uštedjeti novac i poboljšati zdravlje. Hranu možete pripremiti večer prije posla ili ujutro, ovisno o tome što pravite.

Loša navika broj 2
Izbjegavate vježbanje tjedan dana nakon što uplatite teretanu.

Investirajte u fancy krpice za teretanu. Kada se skockate i sami sebi izgledate lijepo, veće su šanse da nećete poželjeti opet preskočiti trening i zagrliti teglu Nutelle. Odlazak u teretanu pokušajte doživjeti kao putovanje na koje ste krenuli, a ne kao destinaciju prema manjem konfekcijskom broju. Potrudite se prehranu prilagoditi teretani kako ne biste bili ni previše gladni ni previše siti i kako biste imali više energije za dobar trening. Za to su odličan izbor banane, bademi, orasi, jabuke...

Loša navika broj 3

Nikada nemate dovoljno vremena i preskačete važne obaveze.

Razmislite što vam je dugoročno važno, a što je samo trenutačno hitno. Ne dopustite ljudima na poslu da upravljaju vašim vremenom, prekidaju vas svaki tren i ubacuju vaše obaveze na svoju listu prioriteta. Svaki dan sa svojim šefom razmotrite koji su vam prioriteti za taj dan. Vrlo je važno da jasno postavite stvari kako drugi ne bi zloupotrijebili vašu volju da pomognete.

Loša navika broj 4
Neprestano osjećate da sve što radite nije dovoljno.

Osobe koje rade na sebi, trude se i napreduju, no često se osjećaju kao da nisu napravile baš sve što su mogle. Zato je važno da se svaki dan osvrnete kako biste vidjeli što ste sve napravili umjesto da samo gledate gomilu koja je pred vama. Prije spavanja recite sebi hvala za sve što je prošlo kako treba i po planu toga dana, a obaveze ostavite za sutra i ne nosite ih sa sobom u san.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo