Om? Ne hvala!

15/04/2019

Svi vam savjetuju meditaciju kao oružje protiv stresa, no kako se smiriti kad meditiranje nije za vas? Cosmo novinarka ima ideju...

Bila sam na večeri s prijateljicom kada sam dobila poruku od dečka s kojim sam se tada viđala: “Okej mi je da se viđamo kao prijatelji, ali mislim da više ne bismo trebali računati na povlastice.” Mozak mi je u tom trenutku eksplodirao od tisuća pitanja poput “Što se, kvragu, upravo dogodilo? Jesmo li mi uopće ikada bili prijatelji? Ajme, hoću li upravo povratiti?”

Pokušala sam se vratiti u normalu i koncentrirati na hranu ispred sebe, ali srce mi je kucalo užasno brzo. Rukom sam posegnula za pivom, ali frendica mi nije dopustila da ga dohvatim nego mi je pružila svoj telefon na kojem je već bila otvorena aplikacija za meditaciju. Fuj, pomislila sam. Otkad se to unutarnji mir ne postiže gutljajima dobrog piva?Da razjasnimo, znam da meditacija može biti od pomoći. Ljudi tu tehniku prakticiraju već više od 3000 godina, a istraživanja pokazuju da samo nekoliko minuta meditacije na dan može smanjiti razinu stresa, kao i fizičku bol ili pomoći pri liječenju depresije. Ovih se dana nije moguće logirati na Instagram da ne naletite na fotografije svih tih ljudi u tajicama sa sklopljenim rukama u blizini srca koje poručuju ono poznato “namaste”. Neki od njih čak odlaze na skupe seanse meditacije ili bacaju gomilu novca na aplikacije i gadgete koji omogućuju uživanje u meditativnim zvucima tropske šume. Vjerujte mi, probala sam neke od tih stvari, no kad god se pokušam riješiti svih svojih misli, još se više fokusiram na njih. Hoću li umrijeti sama? Jesam li ugasila peglu za kosu? Treba li osigurati auto? Što je tišina u sobi veća, što je glazba mirnija, misli ima sve više. Ipak, pronašla sam nešto što me umiruje – trčanje.

dfdfdfdf

Studije su dokazale da aerobne vježbe mogu poboljšati fokus i pomoći mozgu da se oporavi od emotivnih udaraca. Osim toga, takav trening sagorijeva i kalorije (a to vam sjedenje prekriženih nogu ne može pružiti). Zato vam preporučujem da se smirujete na svoj način, bez razmišljanja o tome je li vam treće oko otvoreno, kratkovidno ili uopće ne postoji. Nakon što sam cijelu noć bila ljuta zbog one poruke koju sam primila, zategnula sam vezice na tenisicama i uputila se na trčanje uz rijeku. Osjetila sam se moćno, osvježeno... i u miru sa samom sobom.

KAKO SE UMIRITI:

YOUTUBE VIDEO: F*CK THAT: An honest meditation”
Ovaj video s YouTubea vrlo je brzo postao viralan, a sadrži rečenice poput “Sada izdahnite. Osjetite kako glupa besmislica izlazi iz vas.” Savjetujemo vam da odslušate i smijehom dođete do meditativnog stanja.

SNIMCI PRIRODE
Na YouTubeu ili Vimeu možete naći prelijepe snimke pejzaža i fantastične prirode, praćene glazbom za relaksaciju. Meditirajte  otvorenih očiju.

SELF-HELP KNJIGE
Ako volite čitati, u knjižarama možete naći knjige koje vam pružaju odlične metode za opuštanje, a ne zahtijevaju da šutite i dišete u određenom ritmu.

ŠETNJA PARKOM
Živce možete opustiti i laganom šetnjom u obližnjem parku ili obalom. Zvuci ptica, šuškanje uvelog lišća i pogled na rijeku pozitivno utječu na raspoloženje.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo